De titel zegt het al misschien speelt een paar van onze leden wel Unreal Tournament 2003,
Ik vind at een erg mooie game en misschien kunnen we daar ook wel een online server voor maken?
Tius maar een vraagje hoor?
31 mei 2007 18:11
sjz
Ik denk dat ze er wel een server van kunnen maken, maar zo gaan leden op den duur alle mogelijke spelletjes vragen te server'eren :p (nieuw woord: copyright goes to SJ)
31 mei 2007 18:12
gerbenkwakkel
Ja maar dat is misschien weer een idee gewoon maximaal 3 game servers van TW met 3 games;)
En dan bedoel ik 3 topgames, want het moet natuurlijk ook geen game site gaan worden:p
31 mei 2007 18:13
leviathan
Je zou altijd gewoon even kunnen vragen of er interresse naar is, en dan gewoon even een servertje voor jezelf opzetten.
31 mei 2007 18:15
gerbenkwakkel
Ja dat kan;)
31 mei 2007 18:22
louwrens
Ik ben met een server bezig voor Soldier of Fortune 2 Double Helix Gol Edition( je patched m naar Gold Edition) en nog voor America's Army
Ik wil ook weleen voor NFSU2 of Most Wanted of Carbon maken, maar ik weet niet of daar een stand alone progje voor is
31 mei 2007 18:40
leviathan
NFS wordt volgens mij niet gecompliceerder dan simpelweg een roompje hosten en ff een potje racen, zoals het ook bij RTS'es gaat.
31 mei 2007 18:49
keitaro
Ik speel eigenlijk maar 2 online games en dat is, sinds kort weer COD2 en GuildWars.
Voor andere games ben ik helaas niet de man die je moet roepen... ?? ik game niet zo heel veel vandaar XD
31 mei 2007 22:22
computerfreako
ff over die servers:
hoe maak je zo'n ding eigenlijk? daarmee kan je toch ook een website maken?
zonder ervoor te hoeven betalen?
31 mei 2007 22:38
louwrens
voor America's Army kun je AA server manager gebruiken staat op de AA site, voor SoF2 gebruik je SOF2 Runner