De titel zegt het al misschien speelt een paar van onze leden wel Unreal Tournament 2003,
Ik vind at een erg mooie game en misschien kunnen we daar ook wel een online server voor maken?
Tius maar een vraagje hoor?
31 mei 2007 18:11
sjz
Ik denk dat ze er wel een server van kunnen maken, maar zo gaan leden op den duur alle mogelijke spelletjes vragen te server'eren :p (nieuw woord: copyright goes to SJ)
31 mei 2007 18:12
gerbenkwakkel
Ja maar dat is misschien weer een idee gewoon maximaal 3 game servers van TW met 3 games;)
En dan bedoel ik 3 topgames, want het moet natuurlijk ook geen game site gaan worden:p
31 mei 2007 18:13
leviathan
Je zou altijd gewoon even kunnen vragen of er interresse naar is, en dan gewoon even een servertje voor jezelf opzetten.
31 mei 2007 18:15
gerbenkwakkel
Ja dat kan;)
31 mei 2007 18:22
louwrens
Ik ben met een server bezig voor Soldier of Fortune 2 Double Helix Gol Edition( je patched m naar Gold Edition) en nog voor America's Army
Ik wil ook weleen voor NFSU2 of Most Wanted of Carbon maken, maar ik weet niet of daar een stand alone progje voor is
31 mei 2007 18:40
leviathan
NFS wordt volgens mij niet gecompliceerder dan simpelweg een roompje hosten en ff een potje racen, zoals het ook bij RTS'es gaat.
31 mei 2007 18:49
keitaro
Ik speel eigenlijk maar 2 online games en dat is, sinds kort weer COD2 en GuildWars.
Voor andere games ben ik helaas niet de man die je moet roepen... ?? ik game niet zo heel veel vandaar XD
31 mei 2007 22:22
computerfreako
ff over die servers:
hoe maak je zo'n ding eigenlijk? daarmee kan je toch ook een website maken?
zonder ervoor te hoeven betalen?
31 mei 2007 22:38
louwrens
voor America's Army kun je AA server manager gebruiken staat op de AA site, voor SoF2 gebruik je SOF2 Runner
en voor wat extra schijfruimte voor bestanden te delen onder de tw ers voor bv extra mappen en diversen wil ik wel een upload permissie instellen op mijn http tje.
01 juni 2007 04:54
arminz
misschien Unreal Tournament 2004?? vind ik veel leuker
ook enige die ik heb :P
01 juni 2007 07:34
danox!
ja ik heb ook ut2004..
01 juni 2007 13:18
blacksorcerer
Het is zeker een leuke idee om ook andere gameservers op te zetten voor mensen die van andere spellen houden (y)
Maar ik denk niet dat je dit van de TW-staff kunt vragen (tenzij 1 daarvan een server kan draaien en het spel zelf te gek vindt), zelfs de CoD2 server verhuist binnekort naar een stabielere server, weliswaar ook van iemand van de staff.
Vorig jaar heb ik met wat klasgenoten ook wel wat zitten knallen op een mini-servertje voro ons met UT erop, was zeker ook leuk, dus als iemand een server opzet kom ik vast ook wel eens langs om een poging te doen jullie omver te 'blasten' ;)
01 juni 2007 13:24
djoey
ik heb al eens een UT original server gerund.
en AAvind ik geweldig en ga daar ws ook een server voor opzetten
k hoor t wel van jullie wat er gaat komen :P
01 juni 2007 13:49
louwrens
ik heb hopelijk vandaag of morge een AA server draaiende en SOF2 ook
01 juni 2007 13:52
rubenus
Als er een game bij is die ik heb dan ga ik ook mooi ff mee doen :P
01 juni 2007 15:29
louwrens
haha welke games heb je dan? multiplayer?
01 juni 2007 15:29
rubenus
NFSU2 heb ik hier wel liggen, anders moet ik ff wat downloaden:P
01 juni 2007 15:31
louwrens
NFSU2 heb ik ook alleen de online servers van EA zijn down ze zijn er mee gestopt:(
heb er ook al een keer een mailtje heen gestuurd of ze ook een stand alone progje hadden, maar nee:P
dit kreeg als antwoord: "These servers are no longer available. All of us at Electronic Arts would like to thank you for participating in such a special online community and hope that your enthusiasm for this franchise will continue. We sincerely apologize for any inconvenience this has caused".
01 juni 2007 15:40
rubenus
Dus je kunt geen multi meer doen? anders kunne wel wel een keertje wat via hamachi doen ofzo
01 juni 2007 15:43
louwrens
NFSU2 is geen multi meer voor zie tweakerzs.net staat nog wel ergens het bericht
een keer met hamachi kan wel, ik wil wel ff hosten, zeg maar wanneer Ruben:p
01 juni 2007 15:50
rubenus
Zometeen :P , moet wel ff instaleren en ff wat tunen gvd, heb jij al getuned?
En trouwens wie wil nog meer meedoen?
01 juni 2007 15:51
louwrens
kheb beetje getuned
@ruben: maak jij dan maar ff een nieuw topic over de NFSU2 battle, ik ben slecht met topicstarts:P
01 juni 2007 15:54
rubenus
Oke :P
Dan maak ik wel ff een hamachi netwerk :P
[size=8][color=blue]Admin: offtopic berichten hierna worden verwijderd. Voer dit soort gesprekken die offtopic zijn en tussen 2 mensen gewoon via de chat of pm![/color][/size]
01 juni 2007 15:58
Account verwijderd
2003? Je kan dan wel beter 2004 doen want dat is de nieuwste en zullen dan de meeste wel hebben..