Je kunt vermijden om naar een bepaalde pagina in je dagboek te kijken, je ogen van de kalender af te weren telkens je de keuken in gaat en zelfs twee weken het land ontvluchten, maar die racedag
Nike Air Max Tn Femme is nog steeds aan de gang.
Het gaat allemaal een beetje snel. Ik heb in mei een sprinttriatlon gedaan. Mijn eerste triatlon ooit. Nu, slechts vijf weken later, bereid ik me voor op een Olympische triatlon op afstand in de Marlow-triatlon - een race die twee keer zo lang is als mijn eerste.
Dit is niet hoe ik het hardlopen benaderde. Het kostte me 10 maanden om van helemaal niet naar 10k te lopen. Dat is een lange tijd voor veel mensen, maar zo slecht in rennen en hoe ongeschikt ik was. Ik herinner me dat ik in die 10k de finishlijn overschreed en zei: "Het is onmogelijk dat ik ooit een halve marathon kan doen."
triathlon
Omdat een halve marathon meer dan twee keer de afstand is van een 10k en op dat moment kon ik geen volgende stap meer zetten. Het duurde nog een jaar voordat ik mijn eerste helft had afgerond. Realistisch gezien weet
Nike Air Max 270 Damen ik achteraf dat ik het veel eerder had kunnen doen, maar ik wilde een bepaalde race doen en ik wilde ‘klaar’ zijn. Het duurde nog zes
Nike Air Max Tn Homme maanden voordat ik 26,2 mijl had afgelegd.
Ik nam mijn tijd met hardlopen, ik ging in mijn eigen tempo en bouwde mijn kilometers langzaam op. Maar nu word ik een triatleet en spring ik erin met twee voeten en een zeer nauwsluitend wetsuit. Ik ruk het gips snel af in de hoop dat het minder pijn zal doen.
Toen ik de finishlijn van mijn eerste triatlon passeerde, realiseerde ik me dat ik de taak die ik aan het doen was enorm had onderschat. Ik had het afzonderlijke element afzonderlijk bekeken en gedacht: "5k run - geen probleem; 14 mijl op de fiets - ja, dat is prima; 750 m zwemmen - eng maar uitvoerbaar. "Ik had er niet aan gedacht hoe ze allemaal samen zouden werken.
De realiteit was veel moeilijker dan
Nike Air Max 90 Womens ik had verwacht. Die 5 km-run was net zo zwaar als de laatste paar mijlen van een marathon. Maar toch heb ik mijn les niet geleerd.
Nike Air Presto Damen Vanavond liep ik nutteloos uit de tube naar huis om te overwegen om te gaan hardlopen en vroeg ik me af wat ik voor mijn thee zou hebben.
Als ik drie dagen vrij was van een marathon, zou geen van die dingen door mijn hoofd gaan. Ik zou stevig in de pre-race-modus zijn en geleidelijk meer koolhydraten eten en mijn benen laten rusten. Maar de realiteit van de race van zondag is dat het waarschijnlijk meer tijd kost om te voltooien dan mijn laatste marathon.
Dus de volgende triatlon vult me ??niet met opwinding - maar dankzij mijn ontkenning dat het plaatsvindt (wat grotendeels is mogelijk gemaakt door gebrek aan voorbereiding), vult het me ook niet met zenuwen.
Deelnemers aan BlogFest hadden de primeur
Nike Air Max 90 Womens van een Under Armour-training als onderdeel van de I WILL WHAT I WANT-campagne, het was een gelegenheid om een ??workout in circuitstijl
Adidas Nmd Damen te krijgen met Under Armour-atleet en Bay Area-rockster: Shauna Harrison.
De meesten van ons waren uitgerust met de Armour39 Hartslagmeter die werd gegeven aan BlogFest-aanwezigen (SCORE) en Shauna ging het op de proef stellen op de enige manier waarop ze weet hoe: volledige kracht en een nieuwe hiphop-soundtrack. Meisjes weten hoe ze moeten werken. Het was een sessie van een uur die verschillende stations omvatte die je een volledige lichaamstraining gaven en afgesloten met enkele yoga-achtige bewegingen om ons af te koelen ... of zoals Shauna zei, geeft ons de mogelijkheid om de training te vergeven die ze ons net heeft doorgegeven.