Ja is een prima kaart en kan Home Premium ook goed aan.
Het is geen monster van een kaart, maar speelt alle nieuwe games op dit moment op degelijke kwaliteit (varieert een beetje per game uiteraard).
Er zijn de laatste tijd erg veel reviews en vergelijkingen geweest met de nieuwe kaarten uit de 8x00 reeks van NVidia t.o.v. oudere kaarten, dus dit had je zelf met zoeken ook snel gevonden hoe hij zou presteren.
20 mei 2007 11:26
sjz
Hij presteert niet goed. Het is weliswaar een DirectX 10-kaart, maar je zou beter voor een Serie 7-kaart gaan dan voor de 8500. Deze is namelijk helemaal niet goed om spelletjes mee te spelen. De 7600 gaat v??l leuker spelen dan de 8500. Ok?, je kaart heeft dan geen DirectX 10, maar zodra alle spelletjes met DirectX 10 overweg kunnen, is zelfs de 8800 bejaard.
20 mei 2007 12:46
keitaro
[quote=67265]
Niet om het 1 of ander, maar die kaart die je laat zien is het zelfde als die Luccey laat zien. Allebij 400 mhz core. en 800 mhz ddr2 geheugen. waarbij enig verschil is dat de 8500 DX10 is en 5 euro duurder.
Ik zou eerder die club 3d 8500 aanschaffen dan die 7600...
20 mei 2007 13:22
louwrens
Club3D doet het volgens mij niet zo super ik zou dat voor een XFX, MSI of ASUS kiezen
20 mei 2007 13:23
keitaro
[quote=67278]
Jup idd, maar zoals hij al zei. Budget 90 euro.
20 mei 2007 13:25
blacksorcerer
DE TS heeft niet vermeldt welke spellen hij gaat spelen, ik zeg alleen dat hij er alle spellen van nu met degelijke kwaliteit op kan spelen. Er zitten nogal grote verschillen tussen nieuwe en oude kaarten en bij versch. spellen, maar over het algemeen zou ik net als Keitaro deze kaart ook ter hoogte van 7600 inschatten.
Met de erg weinige info van de TS kan ik niet veel, maar op de vraag of deze kaart geschikt is voor Home Premium met normaal gebruik zeg ik zeker: ja, dat is die videokaart.
Edit: [color=gray]@Louwrens: ow en hoezo dat? daar zou ik wel graag een onderbouwing van zien, bedoel je dat prestatiegericht, prijs/prestatie, extra's en heb je daar dan ook bij naar gekeken naar resultaten van benchmarks waarin verschillende 8500's worden vergeleken? Daarnaast hebben XFX enzo vaak al fabriek-overgeclockte kaarten die een stuk duurder zijn zoals Keitaro aangeeft.[/color]
20 mei 2007 13:26
louwrens
Daar geef ik he wel weer gelijk in BS.
Ik denk dat de TS beter ff kan doorsparen, dan heb je ook wat:)