@XP2 dat heeft indd niet veel met dit topic te maken :-#
Maar omdat ik zelf nogal wat zalman artikelen heb en vorige week ook naar die ZM-MFC2 heb gekeken, kan ik je zeggen dat de prijs best redelijk is voor zo'n mooi dingetje: [url]http://tweakers.net/pricewatch/155628/Zalman-ZM-MFC2-prijzen.html[/url]
Edit: Louwrens was me al voor :o
Ik slaap naast mn pc, dus ik heb die stilte wel nodig ;)
Zalman VF-700CU (5 tot 7v) doet hier prima werk op een overgeklokte XFX 7900GS (40 idle, max 55 stress).
11 mei 2007 22:05
louwrens
gheghe ik was eerder met de link:P
maar ik welke Zalman graka koeler raad jij aan?
er zit als een window in mn zijkant en mn kast is gespoten:D
11 mei 2007 22:06
blacksorcerer
Er zijn nu trouwens ook LED versies van de VF-700 en VF-900 series, mocht je ook zo'n kleurtje leuk vinden ;)
11 mei 2007 22:09
louwrens
tuurlijk met kleurtje, is mn cpu koeler ook 7000B-AlCu led
11 mei 2007 22:11
xp 2
VF-900 (Al)Cu LED of de Fatal1ty FC-ZV9 lijken mij wel goed, ja, ik denk dat ik voor de eerste ga
Het domme is dat je bij een CPU Fan en een VGA fan elk een FanMate 2 bijkrijgt, ik wil namelijk de ZM-MFC2 die tot 4 fans ondersteunt
Ontopic: Welk Type is jouw CPU Fan, ik bedoel, die staan zo op hun zij ipv rechtop?? :s
Of zijn dat je Northbridge coolers?
11 mei 2007 22:12
louwrens
deze neem ik: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JZZ%2345
ik maak nog wel ff een keer een foto van mn graka zonder koeler want erzit iets op wat ik niet helemaal vertrouw als ik er een andere koeler opzet, maak ik nog wel een topic over
Die VF700-AlCu led is ook vet
11 mei 2007 22:15
blacksorcerer
[quote=66165]
Bedoelde je mijn CPU koeler? dat stond iig in mn hardware profiel, Zalman CNPS9500LED
Gisteren heb ik zwarte alkyd verf in spuitbus gehaald bij de Action, die kost daar maar 1,99 en gaf erg goed resultaat bij andere modders (op Tweakers.net). Morgen eens testen of het mij ook zo goed gaat (nog nooit van die spuitverf gebruikt :o) of dat ik mss met een primer zou moeten proberen eronder, of juist nog een mooi vernis laagje erop.
Zodra ik wat getest heb zalk daar ook maar eens wat van laten zien.
Doel is om de grijze aluminum delen van de pc ook nog zwart te maken (ook mobo-tray enzo dus). Als het echt super uitziet doe ik maar meteen ff de hele kast opnieuw verfen, en hoogg;ans er mss over :p
23 mei 2007 14:39
djoey
Blacksorcerer redelijk leuk begin alleen ik zou je window vervangen voor 1 zonder rubber en dan ook een groter oppervlak zonder fan nemen.
verder leuk met die koelkast..
- keep up the good work !
23 mei 2007 14:52
blacksorcerer
Ja het probleem is juist dat ik het gemaakt had met de fan om mijn passive mobo te koelen in de zomer :p
Windows groter maken en dan met inbusschroeven ipv rubber lijkt me wel goed idee voor de toekomst (h)
PCB's + mobo zijn zwart, nu nog de rest van het alu spuiten en de kast doet zn eer van Black Antec wat meer aan
23 mei 2007 14:58
xp 2
Hoe kan je dat nu zo mooi zagen?
Naar mijn mening schuif je altijd uit met dat dremeltje.
Niet?