-
djoey
Dit topic is bedoeld om te kijken of er vraag is naar een klein stukje teskt onderaan elk bericht.
dus met bv jou verjaardag, systeem, naam van je huisdier wat dan ook in te zetten
DUS zonder afbeelding.
Eens of Oneens.
ik ben het er mee EENS
eens - 1
oneens - 0
09 mei 2007 21:53
-
andredrummer
Ik ben het ermee eens
eens - 2
oneens - 0
09 mei 2007 21:55
-
blacksorcerer
Ik heb een poll toegevoegd, wat duidelijker
In principe ben ik wel voor een eenregelige signature, maar dan wel met de optie voor mensen die het te rommelig vinden, dat je alle signatures kunt uitzetten op je profielpagina.
[img]http://www.pwcstv.com/newsletter/horizontal-line.jpg[/img]
[size=8][color=#BBB]Signature test. [/color][/size]
09 mei 2007 22:16
-
louwrens
eens - 3
oneens - o
:P
vind het zo wel best
09 mei 2007 22:19
-
savenner
eenregelige sig is goed:P
09 mei 2007 22:37
-
mattuz
eens - 4
oneens - 0
:P haha :P
10 mei 2007 07:17
-
mattnl
eens-5
oneens-0
Wel vet.. met dan text.. mijn idee;)
10 mei 2007 12:28
-
djoey
hoe kan dat nou ? iedereen is het ermee eens maar de poll is negatief ??
10 mei 2007 13:04
-
keitaro
[quote=65958]
Niet iedereen reageert. Zoals ik. Ik heb nee gestemt maar niet gepost hier. Dat is het leuke van een Poll. Die liegen nooit.
10 mei 2007 13:32
-
rubenus
Ik ben het er wel mee eens, maar wel dat je het kan uitzetem zoals Blacksorcerer zij.
10 mei 2007 13:47
-
djoey
als er een optie komt om het uit te zetten zijn alle negatieve stemmen niet echt belangrijk toch ?
of de optie zo maken dat je het juist in moet schakelen ipv uitschakelen.
heeft niemand er in 1 keer last van oid.
Rax ! ik hoop dat je dit topic volgt
10 mei 2007 14:21
-
rubenus
Ja dat is ook een idee, soms wordt je ook wel een beetje gek van al die tekst of banners (als die er komen) .
10 mei 2007 14:29
-
keitaro
Wel tot nu toe is die suggestie nog niet eens aan de orde. Meerendeel heeft negatief gestemt. Als meerendeel dat vindt lijkt het me raar dat er alsnog een systeem gemaakt wordt om dat te verbergen als toch meerendeel het niet gaat gebruiken.
Zonde van de tijd om het er in te bouwen.
10 mei 2007 14:40
-
djoey
Maar waarom zijn er veel negatieve votes dan ?
Ik weet zeker dat als het er eenamaal is het meer gebruikt zal gaan worden dan iedereen denkt.
10 mei 2007 15:19
-
blacksorcerer
Misschien dat er ook al gedacht wordt aan eventuele onzin die erin komt te staan. En systeemspecs hebben we immers een mooie hardware-profiel-pagina voor.
Ik ben eerlijk gezegt, verder ook niet ge?nteresseerd in jouw levensmotto, msn-achtige-zin of poging tot reclame.
Dan zou ik eerder pleiten voor een wat uitgebreidere profielpagina, als je je info over jezelf daar kwijt wil.
10 mei 2007 15:24
-
keitaro
[quote=65974]
Daar ben ik mee eens.
Op andere foras zet men er altijd een gigantische banner bij. Echt soms veels te groot. Die intereseren me erg weinig om te zien. Er is al genoeg reclame/spam in de wereld. En een regeltje als levensmotto. Nee niet echt speciaal. Dat zou mooi kunnen in een (uitgebreidere) profiel.
10 mei 2007 15:53
-
sjz
[quote=65945]
Mee eens. Volledig mee eens eigenlijk. Het valt niet op (het is maar 1 regeltje in een lichtgrijze kleur) en het maakt de site toch niet rommelig?Op gebied van verticaal scrollen ga je ook niks merken.
Vind je het toch te rommelig? Wel, BlackSorcerer heeft er al de oplossing voor: via je Profiel kunnen uitschakelen.
10 mei 2007 18:48
-
gerjan
Het lijkt mij hartstikke leuk om een klein (lees: laag en breed) bannertje onder al mijn post te hebben.
Er zijn wel meer mensen voor dan tegen dus als Rax tijd over heeft (zal wel niet) dan kan dat ook gerealiseerd worden.:)
Alleen de keuze of het image text wordt is nog even lastig.
10 mei 2007 18:49
-
djoey
gewoon een stukje tekst. dus geen img want die moet weer geladen worden enzo..
10 mei 2007 20:32
-
mattnl
[quote=66024]Ik ben voor een heele kleine banner zoiets als dit:
[img]http://i203.photobucket.com/albums/aa308/MattNL/Tweakwindowsmetbrush.jpg[/img]
Dat is net klein genoeg toch?
10 mei 2007 21:09
-
ryan
Ik ben tegen omdat het rommelig is; en het forum al redelijk wat vervuild is; in de vorige versies van TW konden we ook zonder... De site is nu gewoon duidelijk.
Het is dood zonde van het form, het is net als grafiti op je mooie net geverfde witte muur!
10 mei 2007 21:10
-
mattnl
enne wat dachten jullie om allemaal zowiets als dit te nemen?
[img]http://www.usersigs.com/site/./data/media/8/gunz_bar.jpg[/img]
Weet je niet hoe dit moet volg dan deze
Turorial.
10 mei 2007 21:14
-
djoey
nee dat wil ik niet !
ik wil een klein stukje tekst !
plaatjes moeten geladen worden en kost dus laad tijd..
en wordt de site dus trager door.
10 mei 2007 21:20
-
mattnl
Nee dat is niet waar, niet als je het kan uitzetten via profiel!
10 mei 2007 21:21
-
leviathan
Ik vind het niet echt bij de stijl van deze site passen. Zelf ben ik een voorstander van signatures, maar niet hier...
10 mei 2007 22:00
-
keitaro
[quote=66024]
Meer mensen voor dan tegen?
De poll zegt bij mij toch echt iets heel anders...
Het is gewoon te rommelig het past er hier niet bij. En volgens de poll te zien is daar meerendeel mee eens dat het rommelig is.
11 mei 2007 09:34
-
djoey
k vind t wel heel enorm slecht dat de mensen dienegatief gestemd hebben niet even een reactie erneer netten met WAAROM ze het niet willen.
11 mei 2007 09:41
-
keitaro
[quote=66081]
Je kan je er druk om maken ja. Maar bekijk het zo, er is al genoeg shit in het leven. Maar je niet druk om dingen die niet waard zijn om druk over te gaan maken ;)
11 mei 2007 09:46
-
djoey
[quote=66082]
true
edit:
k zie net dat er eigenlijk meer votes voor dan tegen zijn.
ja heeft namelijk 3 antwoorden en nee 1
dus er zijn meer votes voor dan tegen.
11 mei 2007 10:00
-
mattnl
Alle mods en admins zeggen dat het niet moet, vind je het gek dat de poll het zo zegt,,
11 mei 2007 12:17
-
bj farmore
Ik ben ook tegen.. het is juist nu zo overzichtelijk en ik vind het goed zo. Anders word het zo rommelig. En geef Rax eerst maar tijd om bugs op te lossen ik vind dat belangrijker dan een signature, ik denk dat hij daar al meer dan genoeg tijd aan kwijt is.
11 mei 2007 12:22
-
djoey
[quote=66087]
kun je die zin in andere woorden uitleggen ?
ik snap m niet namelijk.
11 mei 2007 12:29
-
keitaro
[quote=66087]
Wel snap het het wel degelijk. Zoals die zin bij mij overkomt denkt hij dat wij Admins en Mods de poll aanpassen zodat het niet wordt gestemt.
Als je dat zo idd bedoelt dwaal je met je gedachten aan de verkeerde kant. Wij Admin en mods passen alleen dingen die nodig zijn. Wat zou het ons opleveren om de meningen van onze bezoekers aan te passen zodat het forum blijft zoals wij het willen.
Daarbij klopt je theorie niet, want Admin Blacksorserer heeft wel degelijk ja gestemt.
11 mei 2007 12:32
-
ikkus
Ik ben zelf voor een signature.
Maar dan moet je het wel in je profiel kunnen uitzetten en dan maximaal 1 regel in kleine text.
11 mei 2007 17:11
-
masterwillems
ja alleen GEEN plaatjes...zit ook op een ander forum waar ze diezelfde regel hanteren en het ziet er gewoon nog overzichtelijk uit. ook hebben de meeste daar hun system spec in staan dus weer wat sneller om iemand te helpen.
11 mei 2007 18:13
-
xp 2
GEEN Plaatjes, alleen 1 regel tekst die even groot is als de tekst in de offtopic tag
11 mei 2007 18:52
-
louwrens
[quote=66126]
Daarvoor heeft Rax bij je profiel dat hardware gedaan:)
11 mei 2007 22:08
-
masterwillems
idd maar als je het in je sig zou kunnen zetten gaat het net iets sneller ;)
11 mei 2007 23:33
-
leviathan
Hardwareprofielen zijn behoorlijk lang als ze volledig ingevuld zijn, wat alsnog beeldvullend is.
11 mei 2007 23:56
-
ali
Jongens... zullen we ermee kappen dan? Iedereen ziet toch dat de meesten willen dat er niks verandert...
12 mei 2007 09:56
-
blacksorcerer
Dat is niet helemaal correct Ali, want je moet alle Ja's in principe bij elkaar tellen, en dan zitten ze wss net iets boven de Nee's ;)
Maar het probleem is dat veel mensen aangeven dat ze het prima vinden als het gemaakt wordt, als er maar een optie is om het te verbergen. Het is dus al twijfelachtig of het gemaakt zou moeten worden (fifty-fifty), maar nu moet de beheerder nog beslissen of hij dat wel genoeg vind, als veel mensen de optie toch uitzetten, of hij de functie standaard al moet uitzetten...
Ik heb zelf wat zitten testen om het fatsoenlijk te laten uitzien, en ook i.c.m. "Dit bericht is het laatst gewijzigd...", maar het past gewoon niet bij deze forumlayout om signatures te gebruiken, dus als het al ge?mplementeerd gaat worden, lijkt mij dit meer iets voor een grotere (lay-out?) update.
De beheerder, Rax, zal iig zeker doen wat hem het beste lijkt, zowel voor de forumgebruikers, als de site in het algemeen ;)
12 mei 2007 11:55
-
leviathan
[quote]Ik heb zelf wat zitten testen om het fatsoenlijk te laten uitzien, en ook i.c.m. "Dit bericht is het laatst gewijzigd...", maar het past gewoon niet bij deze forumlayout om signatures te gebruiken, dus als het al ge?mplementeerd gaat worden, lijkt mij dit meer iets voor een grotere (lay-out?) update.[/quote]Lol ik zie het al voor me, TweakWindows versie (deze+1), nu m?t phpbb2 forum. :P
12 mei 2007 12:15