Heej allemaal lang niet gezien hier! werd hierheen gesleept door Levi.
Allereerst sorry dat ik zolang afk was. Was begonnen met stage, en daar nu aangenomen als werknemer en bijna diploma binnen. fulltime job, auto, werk werk werk, je kent het wel ^^
Ik wil wel graag mee doen met COD2. Maar ligt er aan, waar, wanneer, hoelaat. Mijn agendas staan gepland augustus zowat dus laat het me weten en mss ben ik van de partij
07 mei 2007 20:04
louwrens
Ok
had je allang niet meer gezien idd
iedereen post zijn/haar nickname ook, moet jij ook ff doen
07 mei 2007 20:43
keitaro
Druk druk druk XD ohja had ik al gezegt dat ik druk was?
heb niet eens tijd om levi te verslaan met een potje digitale Tennis... -_- Of Baseball...
Nickname is voor mij niet zo moeilijk te raden denk XD
07 mei 2007 21:42
blacksorcerer
[color=gray]Ff wat berichten verwijderd, en nogmaals een duidelijke melding gericht aan Mattnl dat hij niet overal mega offtopic moet gaan. Er zijn notabene al enkele Gunz topics, dus ga er daar dan in verder.[/color]
Wat betreft CoD2 daar wil ik ook wel meedoen ;)
Ik heb een tijdje in een CoD(UO) clan gezeten, en doe nu ook nog wel af en toe een potje CoD2.
Ik 0wn het liefst met Kar en MP44 van de moffen oosterburen.
Als er veel interesse is, dan hebben we wel iemand nodig met een aardige upload die een private server kan opzetten (a)
PS: guess my nickname :-# ;)
07 mei 2007 21:44
keitaro
De kar is ook mijn favo rifle. En schiet 90% van de keren met Rifles. want alle andere guns doen me denken aan shotgun Dana en Spray J uit me clan... die me nachtmerries hebben bezorgt...
Een dedicated server lijkt me geen probleem. Ik heb zelf een Linux gentoox *die xbox server nog steeds* een COD2 server op draaien. Alleen dat ding staat al lange tijd uit wegens onnodig stroom verbruik en mijn upload is nog al crappy...
Waar ik me eerder persoonlijk druk om maak is de datum en tijd...
07 mei 2007 21:50
blacksorcerer
Tja waarschijnlijk wordt het wachten tot aan de grote zomervakantie (maar dan is het niet echt weer om te CoD'den is de verwachting), tenzij veel mensen op bijv. zondag ook tijd hebben in de middag of avond?
Misschien binnenkort anders maar een polletje maken
07 mei 2007 22:23
louwrens
zondag heb ik ook wel tijd
s'morgens lig ik nog te pitten:p
vrijdag of zaterdagavond ik vind ik ook best
07 mei 2007 22:28
etienne
Het wordt denkelijk een zondag, maar dit regelen we wel;)
Wie doet er nog meer mee?? (zie lijstje openingspost)
07 mei 2007 22:46
louwrens
Ik doe mee
had ik al gezegt:P zie 1ste post
@Etienne: het is toch Blacksorcerer en niet Blacksorser
black sorcerer betekent zwarte tovenaar:p ff vertaalt met babelfish