Ja wel, had ik over gelezen er komt een crack zodat die op XP komt.
28 mei 2007 11:55
danox!
Ja, maar wanneer?:P
28 mei 2007 13:46
leviathan
Als ie af is?
Ookal is het waarschijnlijk dat het gecracked gaat worden, zal dit waarschijnlijk niet zomaar open en bloot op elke nieuws-site gezet worden aangezien met het cracken van het spel (de naam zegt het al), de EULA waarschijnlijk wordt overtreden en het dus illegaal is. Natuurlijk ken zowat elke kleuter tegenwoordig illegaal aan stuff komen, maar moet je er dus wel rekening mee houden dat het niet zomaar eventjes in het openbaar wordt getoond, maar meer in de duistere ondergrondse kringen.
Dus als ik het goed gelezen heb, maakt het niet uit, of je alle vista eisen hebt(hd, video, geluid etc..) maar moed moet je gewoon de echte vista hebben... Want bij mij op de pc past makkelijk vista, maar omdat het een familie computer, doen we het nog niet, omdat nog niet alle programma's er lekker op draaien..
10 juni 2007 17:35
gardianangel
ik heb een tweede partitie aangemaakt voor vista en run ernaast gewoon xp x64 gaat prima samen
10 juni 2007 18:34
erwinnnnnn
Ik heb halo 2 vista gekocht op de dag van release:P Het is egt een fcking lauw spel gek! ik heb speciaal voor halo 2 windows vista gedownload. ik zou hem zeker kopen als ik jou was ;p