Hey ik heb pas op internet een nieuw spel ontdekt, Gunz : The duel.
Ik heb het gedownload en geinstalleerd en nu dubbelklik ik op de client en dan gaat hij torrenten ofzo , ik denk, ok ik wacht, maar dan stopt hij er mee bij 97:25% iedere keer ..
weet iemand waarom?
groetjes MattNL
[size=8][color=blue]Admin: Groetjes en je naam hoeven niet, dit is meer iets voor een email en ten slotte staat je naam al boven de post. :)[/color][/size]
[size=8][color=blue]@ admin, ok [/color][/size]
01 mei 2007 19:14
christiaan
Wat bedoel je precies? Probeer je probleem eens wat duidelijker uit te leggen. En het praten over torrents is al helemaal verboden.
01 mei 2007 19:18
leviathan
Omdat je een probleem hebt?
Firewall OK?
Kijk anders eens wat rond bij wat Gunz communities, die zullen vast wel vaker van dit soort problemen hebben gezien. En welke versie heb je?
01 mei 2007 19:20
bj farmore
[offtopic][quote=64479]
Waarom is praten over torrents verboden?^o).. je kunt er ook legale dingen mee downloaden hoor!! Zo heb ik laatst de demo 3DMark03 gedownload die is gewoon legaal:). Je kunt er iddem ook illegale dingen mee downloaden maar dat is niet altijd het geval, is dat wel het geval dan zullen die topics gesloten worden. Maar volgens mij is Gunz freeware, toch?:S[/offtopic]
01 mei 2007 19:29
mattnl
Ik heb gewoon de nieuwste versie gedownload enne @ BJ Farmore : ja gunz is freeware maar ik zal ff uit leggen wat ik met torrenten bedoel:
[img]http://img526.imageshack.us/img526/2066/naamlooscv0.png[/img]
zoals je ziet staat linksonder in dat gunz scherm Torrenting files: 97.25%, en daar blijft hij steeds haken!
01 mei 2007 19:36
leviathan
Ik bedoelde met versie of je de internationale hebt of niet, anders moet je even de amerikaanse proberen. Zelf had ik ook problemen met de international, de amerikaanse werkt bij mij wel.
01 mei 2007 19:41
mattnl
K tanx, heb je een link?
01 mei 2007 19:42
leviathan
Dus ik moet maar raden welke versie je hebt?
En zie je die link op de GunZ site nou echt over het hoofd?
01 mei 2007 20:25
savenner
da's the amerikaanse Gunz...
deze speelt me neefje probeer deze ff uit ofzo;):
[url]http://gunz.ijji.com/[/url]