-
2651sb
HE ik zit met een probleempje. IK heb voor het laast Bots geinstaleerd. Maar nu kan ik het niet meer eraf krijgen. Ik heb al op google gekeken maar ik vind maar niks. Kunnen jullie me mischien helpen???
2651 sb
19 april 2007 19:15
-
blacksorcerer
Wat bedoel je met 'Bots'?
Er zijn namelijk veel programma's e.d. die deze naam dragen, evenals plugins en andere toepassingen (MSN Bots bijv.).
Hoe heb je dat dan ge?nstalleerd? en kan je het niet in Configuratiescherm > Software verwijderen of gewoon weggooien (de bestanden en in register) ?
Edit: owja het staat in Games, kende het niet als game :#
19 april 2007 19:26
-
2651sb
een spelletje
19 april 2007 19:28
-
blacksorcerer
Aah, en antwoorden op de laatste 2 vragen (hoe al geprobeerd te verwijderen) ?
En heb je bijv. ook al eens de cd erin geduwd en probeerd opnieuw (nu correct) te installen of herstellen?
Edit: of is het een illigale versie, dan ben ik bang dat we niet kunnen helpen, niet alleen omdat het niet toegestaan is, maar ook omdat er dan heel veel mis mee kan zijn...
19 april 2007 19:33
-
leviathan
Mogen we ook weten welk spel het is?
19 april 2007 23:04
-
blacksorcerer
wat hij zeht in eerste instantie: 'Bots'
Het zou wel zo fijn zijn als hij een linkje gaf ofzo, maar ik dat hij deze bedoelt: [url]http://www.gamespot.com/pc/rpg/bots/index.html[/url]
Echter zijn er indd. ook nogal wat andere games die deze naam dragen...
19 april 2007 23:16
-
leviathan
Ooh, nou vat ik hem. Ik dacht dat hij bots bedoelde als in speciale hacks voor spellen, en dat kunnen er nogal een hoop zijn...
En als je de setup nog een keer runned? Vaak krijg je dan uninstall opties beschikbaar.
19 april 2007 23:19