-
sparky
Dag Tw'ers,
ik zit met een klein probleempje.
ik heb 2 normale boxen voor mijn PC. Die zijn dus aangesloten.
Af en toe , wanneer ik luister naar muziek valt er een ene box weg.
Wanneer ik dan even op het kabeltje druk bij de PC ( de draad van de box naar mijn PC )
'werkt' hij wel weer.
Hij zit er goed in, maar af en toe moet ik toch wel eens gaan drukken zodat ik weer "verbinding" heb.
Terwijl de andere box blijft voorspelen.
Zeur ik nu over een klein,dom dwaas ding dat ik er gewoon moet bij nemen
of heeft iemand tips?!
13 april 2007 18:14
-
caspar
Neem het er maar bij
Nee grapje.. dat had ik dus ook met mijn MD8000.. (MeDion). Ik had hem vooraan er in gestoken maar achteraan ging ie weer goed. (Ik had ook contact 1 box weg en 1 box goed..)
Mod: Verander A.U.B je avatar, nu denken leden dat jij admin bent, dus ik sta deze avatar niet toe!
13 april 2007 18:34
-
bj farmore
Er zit gewoon een klein breukje in de kabel, heb ik nu ook last van, het is gewoon slijtage. Ik heb een kabel naar me stereo lopen gekocht bij de mediamarkt:(... doe ik niet weer niet echt goeie kwaliteit, de kabel ligt bij altijd stil en toch word die er slechter op. Maar hier kun je niks aan doen behalve er dan weer een nieuwe kabel tussen stoppen.
13 april 2007 20:23
-
sparky
Okey.
Ik zal het er maar bij nemen.
zo erg is het ook niet.
bedankt voor de goeie reacties.
Mag slotje op
13 april 2007 20:32
-
leviathan
Als je uitvindt waar precies het knikje zit en welke kan het op is, zou je het draadje zo kunnen buigen (ergens vastleggen/plakken met spalkje ofzow XD) dat ie weer goed contact maakt. De draad is toch al versleten, dus je kunt er altijd mee expirimenteren en wie weet. Mijn draad van mn mp3 speler is ook al lang kapot maar ik weet hem steeds weer aan de praat te krijgen door aan de draad te gaan liggen kloten.
13 april 2007 22:20