Hoi ik heb ooit rome total war gespeeld en ook verwijdert dacht ik, maar als ik hem nu speel, ik stop de cd erin krijg een scherm en er staat uninstall,extra's enzovoort, maar geen install rome total war, er staat wel play rome total war terwijl hij is verwijdert, want als ik daarop druk zie ik installshield 7.5 laad die ff en verder gebeurd er niks, ook bij configuratiescherm/software staat hij er niet meer bij en ik wil hem wel graag spelen, wie kan me helpen?
gr daan
07 april 2007 15:12
blacksorcerer
Hoe heb je het spel gede?nstalleerd dan ? Via Configuratiescherm > Software ?
Staat er in de map C:/Program Files/ nu nog een map van het spel (dit kan ook in een map van de uitgever/maker staan, zoals Activision of Creative Assembly) ?
07 april 2007 15:18
danox!
Nee de uitgever is activision en hij staat niet bij program files.., maar er is toch ook zo'n manier om via uitvoeren dingen te verwijderen?
Iets wijst erop dat hij nog niet 100% van de computer af is, maar wat???
Ik heb wel via bitcomet een rome total war alexander ( is een andere maar die werkt niet ) en rome total war de normale heb ik gewoon op cd.
07 april 2007 15:20
bj farmore
Ga even in het register rond kijken, bij start->uitvoeren->regedit..
en dan met zoeken namen invullen die met het spel in verband staan en de gevonden opdrachten verwijderen, dan verwijder je het definitief van je computer. (zorg ervoor bij het zoeken dat je computer geselecteerd hebt bovenaan, want hij zoekt alleen de mappen die jij selecteert)
En verder kijk of alle mappen zijn verwijderd van je computer.
Wat mischien ook kan dat je het installlatie/.exe bestand gelijk van je cd af probeert op te starten, dus geen automatisch opstarten maar even op je cd rondkijken.
07 april 2007 17:10
danox!
Hey farmore.. ik heb bij regedit wat verwijdert door rome total war in te typen maar still same problem.. damn maar kijk eens nar deze screenshots.
er MOET install staan en als ik op play of uninstall druk zie ik een schermpje van installshield en dan vervolgens niks meer dus er is nog IETS van rome total war maar wat?? ik moet hem gewoon installeren want ik wil hem spelen! Heb je nog tips wat ik in kan typen bij regedit?
07 april 2007 17:24
bj farmore
Ik zal de woorden 'rome total war' proberen... maar dat had jij ook al gedaan. Verder mischien nog eens apart van elkaar typen. Of de uitgever 'activision' (dat was de uitgever toch?:S) proberen.
Maar dat menutje verwijst naar een .exe bestand dat ergens anders op je cd staat, mischien moet je die proberen/opzoeken. En weet je btw wel zeker dat het de installatie-cd is?.. dat je niet per ongeluk een speel-cd in de pc drukt?..(ik weet niet ophoeveel cd's het spel staat:S)
07 april 2007 17:35
danox!
3 cd's en dit is zeker de goeien, maar ik heb ooit al eens eerder deze gehad.. en toen had ik hem gehuurd maar met een no cd patch kon ik hem dus blijven spelen maar ooit volledig verwijdert nu wil ik hem weer dus met echte cd maar het werkt niet.. :S
07 april 2007 17:44
gerjan
Stop de cd in de cd/dvd-drive --> ga naar Deze Computer --> druk met je rechtermuisknop op de drive waar hij in zit en klik op verkennen --> Zoek dan (waarschijnlijk in de hoofddirectory) naar install.exe of iets wat daar erg op lijkt. (dit probeert bj farmore ook al uit te leggen maar je hebt daar nog niet op gereageerd)
Op deze manier krijg je niet het keuze menutje maar kies je gewoon zelf de goede uit. Als hij hier niet in staat zou ik toch zeker even een andere cd uitproberen.
Er bestan ook van die register cleaners. dat zou je ook kunne proberen. kweet niet hoe die precies heten maar volgens mij iets als Regcleaner. (kheb em zelf ook nodig):p
08 april 2007 08:51
snipertrail
RegCure misschien
08 april 2007 13:13
gerjan
[google=regcleaner]
die werkt goed.
als je dat zou doen moet de cd het doen. en anders ligt het niet aan de programma resten die nog op de pc zitten
08 april 2007 13:35
danox!
Oke dankje even uitproberen
08 april 2007 14:31
dj_appa
Er moeten ergens nog iets in het register staan...
08 april 2007 14:37
danox!
Hierbij wil ik mededelen dat het met Regclaner gelukt is en dat ik hem heb geinstalleerd en ik kan hem weer gewoon spelen!
Dankjullie wel voor de hulp.
gr. Daan Vrolijk pasen btw :P
08 april 2007 15:03
gerjan
Mooi weer een probleem opgelost.:)
Volgens mij is dit forum wel erg goed.
Door een aantal erg actieve mensen komen er gewoon snel antwoorden.
[offtopic]ps. een pasen dat niet vrolijk is lijkt me ook wel heel raar.[/offtopic]
08 april 2007 15:37
mattnl
[quote=62994]lol nou ik heb nog aardig wat topics die niet beantwoord zijn (waar ik al 2 dagen op wacht:D)
:P
[color=blue][size=8]Admin: maar dat betekent nog niet dat je dat in dit topic duidelijk hoeft te maken. Antwoorden komen vanzelf wel, mits er anderen zijn die een nuttig antwoord kunnen geven uiteraard. Dus hier weer on-topic.[/size][/color]
08 april 2007 18:43
ikkus
Ik denk wel dat ik een antwoord weet op jouw vraag.
Zelf heb ik het spel Colin McRea (van dezelfde uigever).
Ik had het spel nog nooit geinstalleerd maar toen ik de DVD erin deed stond er ok Play en Uninstall.
Wat je moet doen is gewoon op Uninstall drukken.
Als je de disc er dan later weer in doet zou er install staan:P
Wat je dan moet doen is gewoon dat venstertje dan afsluiten en het spel via icoontje het buroblad spelen.