waarom zou je een nieuwe cooler willen als dit je temps zijn: 22,5-32,5 graden. Dis erg netjes hoor
25 maart 2007 15:24
louwrens
voor zijn mobo die is wel aan de warme kant
25 maart 2007 15:27
Account verwijderd
Heb je de kabels eens gezien die erover hangen? Vind je het dan raar dat het moederbord wat aan de warme kant word? Mijn advies is dat je gewoon eens die kabels goed in de kast opbergt.
25 maart 2007 15:37
caspar
Het gaat niet om mijn CPU maar om mijn MOBO. Ik zal proberen wat aan die kabels te doen, maar het zijn allemaal kabels voor PCIe/AGP moederboarden die ik niet nodig heb. Ik heb namelijk de standaard Medion voeding vervangen door een Antec voeding van 380 watt (85% efficienty).
Maar ik krijg dus geen antwoord op mijn vraag, past hij er in, of moet er 80*80 in? En hoe zit het met de stroom.. waar haalt hij het vandaan? Van die Antec voeding?
Edit: Ik heb mijn kabels allemaal boven mijn geheugenkaartjes weten te drukken, grotendeels onder mijn DVD brander en tussen mijn HDD, maar mijn HDD is ook al erg warm *zucht..*
Nog een edit, mijn moederboard is 1,0 graden gedaalt sinds de verandering van de kabels! *Wee!!*
25 maart 2007 15:40
Account verwijderd
Eerst om even over de kabels terug te komen, het is ook niet de bedoeling dat je ze eruit gaat halen ofzo maar gewoon goed opbergen in de kast en bij elkaar bundelen. Dat ze in ieder geval niet meer zo als nu in de kast hangen. Dat is niet goed voor de luchtcirculatie.
Of het een 120*120 of een 80*80 is moeilijk te zien op de foto, volgens mij een 80*80. Maar je kunt het beste even met een liniaal kijken (het is gemakkelijk op te meten ;) )
Stroom komt via het moederbord, niet van de voeding. Op het moederbord zit een aansluiting voor extra fans.
25 maart 2007 15:51
caspar
Och wat stom van me! Natuurlijk, een lineaal! En past een standaart 80*80 koeler op de gaatjes in mijn PC kast?
Ed?t: Loop ik naar beneden, aai ik de hond.. pak muesli.. en loop weer naar boven zonder lineaal.. momentje! (Kan je jou msn PM?n?)
::!!::
Mijn CPU koeler is 80*80 en de gaten in de achterkant zijn ook 80*80.. Bedankt! Maar wat voor een typ past er nou op een PCI mobo?
25 maart 2007 15:53
Account verwijderd
Type fan? Allemaal, als je moederbord maar een extra fan aansluiting heeft, maar dat hebben de meeste wel..
25 maart 2007 16:00
caspar
Kuch, de 2 stekkertjes van mijn CPU koeler gaan snel mijn Antec voeding in..