Ik speel behoorlijk veel online games, vooral MapleStory Global en RuneScape. Maar ik wil eens wat anders. Ik ben nu wel zo een beetje uitgespeeld op deze spellen en wil iets nieuws proberen. Wie weet er een goed online spel (geen spele.nl ect.)? World of Warcraft valt al af, dat vind ik te duur (en heb geen zin in illigale server gezeik want dat is niet fijn).
Bedankt, Soemie
17 maart 2007 16:52
irfan
Rakion, ook van Softnyx (Gunbound)
17 maart 2007 16:57
louwrens
1.barafranka
2.mobstar
3. wie volgt
17 maart 2007 17:00
savenner
WarRock
17 maart 2007 17:08
lordievader
Silkroad online.
Mooi 3d en gratis. het enige probleen is de te drukke servers maar de site is: www.silkroadonline.net
17 maart 2007 19:08
timenting
ook warrock! leuk spel opzich!
17 maart 2007 20:13
savenner
[quote=61858]
ik vind het erg leuk:)
ben bijna lvl 11
17 maart 2007 20:16
koenh
WarRock natuurlijk maar zorg wel voor een joystick als je in mappen met vliegtuigen speelt geeft extra kick
ik zelf gebruik wel een joystick maar die is nu kapot en ga overmorge een nieuwe halen moet natuurlijk wel goed kunne gamen he lol :P
17 maart 2007 22:23
gerjan
Counterstrike Source.
past niet erg in de rij gegeven games maar is echt een vet toffe game.
kheb het zo'n 650 uur gespeeld in 1,5-2 jaar en toen verkocht om te bewijzen dat ik niet verslaafd was. (was ik wel maar kheb hem verkocht.)
zit een aardig prijsje aan maar het is het zeker waard
17 maart 2007 22:27
koenh
ja idd Counterstrike Source is best een vette game.
Maar Gerjan ik snap niet waarom je zo'n vette game hebt verkocht en trouwens hij kost volgens mij maar 20 euro.
17 maart 2007 22:32
gerjan
als je veel te veel speelt en je school (bijna) niet meer haalt moet je toch iets verzinnen. In de vakanties speelde ik vaak 6 uur per dag (of meer). Daar lijd je sociale leven erg onder.
Khad hem in combinatie met Half Life2 (ook een vette game) (die verkoop heb ik wel spijt van) . Dus hij was aankoop wel wat duurder.maar om ontopic te blijven. Kheb ook runescape gespeeld en al die andere troep, dat is echt tijdverspilling. Dat zijn gewoon lelijke mislukte games wat even heel erg verslavend kan wezen maar als je kijkt naar het aantal uur dat je ermee bezig bent is het echt zonde. ga dan werken of leer een programmeer taal (wat erg leuk is:))
(games zijn sowieso tijdverprutsing, maar Half Life 2 is het nog wel waard om te spelen)
17 maart 2007 22:38
koenh
Klopt ik heb hem ook gekocht samen in combinatie met half life 2 is echt een hele leuke game.
ONtoppic: GunZ the Duel is misschien wel leuk als je een beetje van wallhacks en cheaten houd verder is die niks aan maar smaken verschillen zeg ik altijd
Oftoppic (sorry): speel nooit runescape of een maffia game met webpagina's dus dat je alles moet aanklikken is echt tijdverspilling zoals gerjan al zei speel gewoon een goed online spel zoals WarRock of CSS (CounterStrike Source).
17 maart 2007 22:43
peterjancracker
Je kan ook Bots spelen moet eerst client downloaden en daarna kan je spele, website www.botsgame.com
18 maart 2007 08:24
arminz
lineage 2 is ook heel erg leuk ;) is netzoiets als WoW
en natuurlijk Unreal Tournament 2004 ;) vette shooter
18 maart 2007 10:50
Account verwijderd
Bedankt allemaal voor jullie reactie, ik ken CS en UT 2004. Maar ik bedoelde eigenlijk andere spellen, volgens mij heten ze ook wel MMORPG. Maar ik zal eens kijken naar de genoemde spellen. Bedankt voor de tips!
18 maart 2007 10:54
leviathan
Ik ben van Maple overgestapt op Guild Wars, en dat spel speel ik nu nog steeds. Bevalt me zeer goed. Silkroad heb ik heel kort gespeeld, maar dat was echt gewoon onspeelbaar van de lag.
18 maart 2007 11:26
snipertrail
Hoi, nu je toch bezig bent over online games, ik ben aan het kijken om eentje te kopen, hebben jullie misschien een idee ?
Ik heb ook nog maple gespeeld (zeer stom vond ik), en silkroad werkt op mn zenuwen omdat je nooit op een server geraakt, knight online [url]http://www.knightonlineworld.com/[/url]vindt ik een goeie online free MMORPG, beetje zoals silkroad.
18 maart 2007 11:56
ali
Ik vind Street Figher 7 op Spele.nl heel erg leuk:p
18 maart 2007 12:52
computerfreako
weet iemand nog een game zoals Americas Army?
18 maart 2007 13:24
gerjan
Wolfenstein Enemy Territory
en Warrock (was al genoemd)
18 maart 2007 14:38
louwrens
Return to Castle Wolvenstein
18 maart 2007 15:59
koenh
Pas op met wolfenstein ET want sommige servers laggen als een gek net zoals bij warrock maar bij warrock is dat stukken minder (maar het zijn allebij gratis online games) :P
18 maart 2007 16:44
thomazz
silkroad zit er erg goed uit, maar de servers zitten echt altijd vol. Is wel jammer, ze zouden hetzelfde systeem als runecape moeten doen bijv 2 servers voor Nederland, 2 voor Duitsland, enz.