Hallo, ik heb een RADEON X1600 als Video kaart en als ik deze wil installeren krijg ik een error. Er staat in dat ik een standaar VGA stuurprogramma moet installeren. Ik heb al de CD gebruikt ma dan krijg ik de zelfde foutmelding
Thx
07 maart 2007 18:14
d3nnis89
Eerst alle vorige drivers verwijderen. (Start->configratiescherm->software)
Ook ff kijken of er ergens nog mapjes staan die te maken hebben met de oude driver. (die ook verwijderen)
Voorbeeld: C://Nvidia/Win2KXP
Daarna driver van de fabrikant opnieuw downloaden & installeren
07 maart 2007 18:21
gerjan
ook kijken of je nog andere dingen moet installeren om je drivers werkend te krijgen.
moest ik wel.
07 maart 2007 18:29
xphome
als ik nu scroll gaat mijn beeld per stukjes
07 maart 2007 18:40
irfan
idd, alles van je driver verwijderen en dan opnieuw, 75 Hz doen en dan zien we wel weer
07 maart 2007 18:43
bj farmore
Je moet idd wel de oude drivers van je vorige videokaart deinstalleren/verwijderen, en dan de nieuwste drivers downloaden van deze videokaart en die installeren.
07 maart 2007 19:13
xphome
ja ik heb alles verwijderd en dan gaat het nog niet
07 maart 2007 19:28
gerjan
dan moet je het nog opnieuw downloaden en installeren
kijk goed bij de download link van de officiele site of er verder nog programmas nodig zijn
[offtopic] Best dom dat dit me nu pas opvalt. op home staan 'active topics' dat moet 'actieve topics' zijn. als je er op klikt staat het er wel goed[/offtopic]
07 maart 2007 19:45
xp 2
Die schokjes zijn echt een teken dat je geen drivers hebt...
Ik kom morgen wel eens kijken.
07 maart 2007 19:59
easyboarder
Wat je doet is:
- Download eerst de nieuwste driver van ATI (nog niet installeren)
- Uninstall alle (en dan ook echt ALLE) drivers van je videokaart
- ga naar aparaatbeheer van windows (rechtermuisknop deze computer, beheer, aparaatbeheer)
- zoek het beeldscherm stuurprogramma en verwijder alles wat onder het plusje staat.
- Start dan je pc opnieuw op en installeer de eerder gedownloade ATI driver.
- restart je systeem dan en nu zou het goed moeten zijn.
Als dit niet werkt, maak dan ff een screenshot van je foutmelding en post die a.u.b.