hoi,om verder te over welk soort slot voor grafische kaart ik heb ik denk nml het te hebben gevonden bij systeemslots staat er PCIE X16 = slotaanduiding, is dit het ingangsslot
[size=9]Admin: Dit is een vervolg op het topic CSS en HL2DM, volgende keer graag daar verder.[/size]
06 maart 2007 15:35
xp 2
Yep, inderdaap PCI-E x16 is voor de videokaart.
06 maart 2007 15:37
snipertrail
kan iemand me dan ff vertellen hoe ik er de grafische kaart in moet steken, in die ingang (als het kan met fotos :p)
Maar pas op, zeker als je niet bekend bent met de inhoud van de pc, dat je niks beschadigd en dat je niet statish bent geladen. Doe het anders voor de zekerheid met iemand die het al wel kan, zodat je het kan 'leren'..
daar hoef je niks mee te doen, je nieuwe neemt die functie gewoon over ..:)
06 maart 2007 17:31
blacksorcerer
Jawel, je moet die on-board video uitzetten in je bios om conflicten tussen on-board en PCI-E kaart te voorkomen.
Door tijdens het opstarten op Del te drukken kom je meestal in de bios en vervolgens moet je ff wat bladeren in die bios en iets zoeken wat lijkt op On-board Video: Enabled/Disabled en dan op Disabled zetten.
Het lijkt me niet dat je hier een extra topic voor had hoeven aanmaken ^o)
Volgende keer dus gewoon in je andere topic erbij.
06 maart 2007 18:06
xp 2
P.S.: Statische lading kan je kwijtraken door de behuizing van je pc's voeding aan te raken, of de aardingspin uit het stopcontact aan te raken
06 maart 2007 20:14
gerbenkwakkel
Is dat een kloten gevoel dan als je zo'n statische lading krijgt? en moet je dan gewoon puur je voeding aanraken?