@louwrens
daar hebben we niet veel aan want we zoeken een kaart voor ali, en hoeven niet te weten wat voor specs jouw kaart heeft. En op die site van XFX staan geen prijzen dus kunnen we niet bekijken of die kaart in aanmerking komt voor Ali.
@Ali
Dat is alleen de het werkgeheugen daar slaat de kaart gegevens in op, maar je moet ook kijken naar de snelheid van zo een kaart. Zoals het de snelheid van het geheugen van de 6800XT is al veel sneller dan die anderen waardoor hij de gegevens beter kan verwerken, dus heeft die in principe al minder van nodig.
Dus de 6800XT is sneller dan de overigen die jij genoemd hebt daarom zou ik de 6800XT kopen
Ja hoor zo is het beter:) maar die prijzen liggen denk ik wat te hoog voor de TS.
Ik denk dat Ali het beste kan gaan voor de 6800XT voor 79 euro, aangezien hij er toch niet echt veel mee wil gamen.
En als hij echt nog opeens geld over heeft dan zal hij eventueel nog naar de xxx versie kunnen kijken, maar eerder denk ik toch dan naar de 7600gs (mischien niet veel of niet beter maar wel nog wat goedkoper).
05 maart 2007 21:05
landrot
voor een dvd kijken heeft hij langer na niet een 7600gs nodig, maar ik moet wel zeggen dat die kaarten de laaste tijd enorm in prijs dalen. je hebt er geloof ik 1 voor 105 euro.
06 maart 2007 21:44
bj farmore
Neej, ik weet ook wel dat hij dat niet nodig heeft daar voor volstaat die 6200 ook wel van eerder in deze topic. Maar dan heeft hij gewoon weer een redelijke videokaart, maar de 7600gs (99 euro al;)) is toch de duur voor hem. Ik zou als ik hem was dan maar de 6800xt kopen, maar dan niet de xxx versie.
06 maart 2007 21:53
louwrens
de normale 6800XT heeft 128MB en 128Bit interface
de andere 256MB en 256Bit interface
06 maart 2007 21:56
bj farmore
Ja, dat klopt. Maar wat wil je daar nou mee zeggen dan? (Dit heb je btw ook al eerder gezegt) Die videokaart mag wel sneller zijn maar ook veel duurder (ong. 120 euro). Ik zou ook liever de xxx versie hebben maar die is duurder, en volgens mij is de 7600gs toch net wat beter dus had ik die het liefst.
Als je dat zegt mag je wel wat duiderlijker zijn en zeggen dat de xxx versie de 256mb heeft en 256bit interface en 'de andere', zo is het niet erg duidelijk voor mensen die zo even meelezen.
06 maart 2007 22:11
ali
Oke, ik weet dat ik nu die ene van 79 euro moet hebben. Jullie mogen wel ff verder discusseren, mss dat ik er nog wat van opsteek