De Sims 2 Megapack
februari 2007
-
gerbenkwakkelHallo, ik heb gisteren De Sims 2 Megapack gekregen,
Maar nu zit ik alleen met een probleem, als ik hem wil opstarten geeft hij dit probleem,
Je start de verkeerde versie van De Sims 2 op. Start De Sims 2 familipret op om te spelen.
In het pakket zitten 6 uitbreidingspakketen en sims 2 zelf,
De Sims 2
De Sims 2 Studentenleven
De Sims 2 Nachtleven
De Sims 2 Gaan het Maken
De Sims 2 Familiepret - Accessoires
De Sims 2 Kerstpakket
De Sims 2 HomeCrafter Plus (zelf dingen ontwerpen )
Wie kent het probleem ook? en weet hoe je het moet oplossen?24 februari 2007 08:39 -
ps18Moet je niet de cd/dvd van Familipret in je drive doen?24 februari 2007 09:51
-
gerbenkwakkelHet is maar 1 DVD;)24 februari 2007 09:56
-
Account verwijderd1 DVD, alle sims 2 versies?
Lijkt me geen officiele release, en dus ook illegaal.
Heb je de crack goed geinstalleerd, je moet de cracks van alle versies installeren! Anders werkt het niet..24 februari 2007 10:40 -
gerbenkwakkelJa hij is wel gebrand dus lijkt mij eigenlijk ook illigaal, dus hier kan wel een slotje op want illigale bende mag hier niet!24 februari 2007 10:51
-
blacksorcererWaarom open je het dan ^o)
Er zijn wel bundels van The Sims, maar dit is teveel van het goede.
Afgezien van de regels van het forum, kan het een enorm groot aantal fouten zijn waaraan het kan liggen bij iets dergelijks.
Bij deze dus wederom een waarschuwing, over je spamposts in Computerhoekje topic was ik ook al niet te spreken.
Prima dat je actief deelneemt op het forum, maar doe het dan wel volgens de regels, vooral als je het zelf al inziet...24 februari 2007 13:38