Ik heb deze topic geopent om te kijken welke online games jullie spelen.. en om tips en trucs met elkaar uit te wisselen.. leek me wel leuk/interessant
Ik speel Soldier of Fortune double helix II heeft iemand daar tips en trucs voor??
Welke game speel jij? deel het hier!
21 februari 2007 16:46
savenner
WarRock
Tip:
-in beweging blijven
-word je neer geschoten ga snel liggen
-langs de muren lopen en dan stiekem kijken om de hoek
Ik heb dat een tijdje gespeeld, maar dat is alweer een lange tijd geleden :o
Zelf houdt ik toch meer van de Call of Duty reeks, die ik zowel bij CoD, UO en II ook behoorlijk wat uren online heb gespeeld.
Daarnaast heb ik me laatst toch goed geamuseerd met de Test Drive Unlimited b?ta (ik mis m'n Ferrari Enzo en KoenigsEgg CC8S :p)
Echt tips vallen er niet te geven, voor CoD vind ikzelf vooral tactiek, reactiesnelheid en precisie belangrijk, maar dat lijkt me meer iets algemeens wat je in de werkelijk ook hebt (de ene persoon in meer of mindere mate dan een ander).
22 februari 2007 01:12
delamitri
Cod2
- in beweging blijven (goh)
- circle strafen
- niet in het open rennen
- verplaatsen, rondkijken, verplaatsen, rondkijken..
Wow
- stel je gear af op je doel (pvp crit,instance gericht, mana pool, healen etc)
- doe wat je guild baas zegt
- niet de ah plunderen ^^
22 februari 2007 11:02
pulox
ik speel SOF II:
sneaky zijn
in beweging blijven
als je een hoek omgaat springen.
Shattered Galaxy:
goede stat points gebruiken.
en luisteren naar wat anderen te zegge hebben.
22 februari 2007 11:44
abdoul
call of duty 3 xbox
call of duty 2 pc
Delta force black hawk down is mij favoriet
22 februari 2007 11:49
ali
Download Steam, dat zorgt er namelijk voor dat mensen altijd anders reageren. Dus als je iemand op z'n kop schiet, hij niet op zelfde manier valt als wanneer je op zijn been schiet.
22 februari 2007 12:40
masterwillems
call of duty 2:
-veel bewegen
-spring lig schiet
-rushen met sniper rifle
en wat ali hierboven zegt...dat heeft niks met steam te maken maar dat zijn gewoon ragdoll physics die in (bijna) elke game nu zit)