wachtwoord msn messenger
juni 2005
-
hoi weet iemand toevallig waar ik mijn msn messenger wachtwoord op mijn eigen pc kan terugvinden?
bijvoorbeeld de map of ergens in het register06 juni 2005 17:42 -
adminDat kun je niet zomaar terug vinden. Daarvoor heb je speciale programma's nodig zoals dit:
http://www.soft32.com/download-Advanced_Instant_Messengers_Password_Recovery-11985-5.html06 juni 2005 17:47 -
alidus dat programma gaat je password vinden?
en hoe doet ie dat?
moet je w8woord eer typen ofzo?06 juni 2005 20:14 -
hij doet het goed bedankt super maar hij geeft niet aan welke map het staat he dat vind ik wel een beetje jammer08 juni 2005 17:47
januari 2006
-
bob212Ik heb um ook geinstalleerd om mijn eigen pw te vinden (ik weet hem nog wel) maar gewoon even proberen hoe dat werkt, ik heb de key ook ingevoerd maar als ik dan het programma start en dan msn messenger service aanklik zegt ie "Msn messenger is detected.
Password is not found or is not stored locally."
Hoe moet ik nu weer verder dan ???
Gr.
14 januari 2006 16:39 -
leviathanwow, een half jaar + bump
hmm staat niets over bumpen in de FAQ
14 januari 2006 17:54 -
blacksorcererNope, op dit moment niet, daarom zijn er nieuwe regels in de maak, echter zullen voor een soepelere werking van het beheer en controlo op de fora ook nog andere dingen worden ingevoerd tegelijk met deze regels.
Nu wijs ik er mensen alleen op en vraag ze het aub niet meer te doen de volgende keer ;)
Door een andere policy op XPtune (voor TW.nl) is deze post niet gesloten, daarom doe ik dat nu zelf, binnekort worden topics ouder dan een maand, waarschijnlijk automatisch gesloten.
Dus even nieuwe topic maken Bob, als je geholpen wil worden ;)16 januari 2006 17:01