-
danox!
Voordat ik dit wil uitproberen eerst een paar vragen.
1)Werkt het?
2)Geld dit ook voor de upload?
13 februari 2007 18:36
-
ali
1)Ja
2) Nee
KOrt maar krachtig
13 februari 2007 19:18
-
easyboarder
Ghehe lol
Ik heb het zelf ook gedaan, maar kan niet echt zeggen dat ik het merk.. Is voor mij meer het IDEE dat Windows mn internet nu niet meer vertraagd.
13 februari 2007 19:40
-
bj farmore
bij mij stond hij standaard zo dat ik het niet meer hoefde te veranderen dus voor mij heeft het niet gewerkt.
13 februari 2007 19:41
-
easyboarder
Standaard? Dat vind ik raar, aangezien windows dat doet voor z'n automatische updates...
13 februari 2007 19:44
-
bj farmore
Quote van easyboarder op 13 Feb 2007 19:44[quote]Standaard? Dat vind ik raar, aangezien windows dat doet voor z'n automatische updates...[/quote]
jah ik ook.. maar bandbreedte beperken stond eerst uitgeschakeld en daarna heb ik hem ingeschakeld en op nul gezet
13 februari 2007 20:11
-
djoey
k heb auto updates uitde service zxelf.. enja.. dan komt t ook goed :p
13 februari 2007 20:18
-
bj farmore
service uitzetten doe k liever niet... maar zonet heb k even handmatig updates gedaan en waren er 9... beetje veel vind het raar dat hij die niet automatisch heeft gedaan
13 februari 2007 20:37
-
easyboarder
Quote van bj farmore op 13 Feb 2007 20:11[quote]Quote van easyboarder op 13 Feb 2007 19:44[quote]Standaard? Dat vind ik raar, aangezien windows dat doet voor z'n automatische updates...[/quote]
jah ik ook.. maar bandbreedte beperken stond eerst uitgeschakeld en daarna heb ik hem ingeschakeld en op nul gezet[/quote]
Fout, het staat niet standaard uit. Er is standaard gewoon geen instelling voor gemaakt, wat wil zeggen dat hij 'by default' 20% reserveerd voor windows updates. Wat jij doet is een instelling maken, en tegen windows zeggen dat hij NOOIT bandbreedte achter mag houden voor updates.
PS.
Sorry als ik er soms een engels woordje of twee doorheen gooi. Vind ik soms makkelijker praten.
14 februari 2007 00:16
-
djoey
na een format van mn hd gooi ik meestel kei veel services uit.. zoals auto updates, security center, time, print spooler en heeel veel andere..
14 februari 2007 08:49
-
bj farmore
@easyboarder
ohw.. nu snap k het, het is nu iig goed ingesteld, maar je zou verwachten dat als je de 'bandbreedte beperken' uitschakelt het dan ook niet in gebruik is.
PS van dat engels maakt mij niet uit hoor, heb ik geen last van
14 februari 2007 14:45
-
danox!
Oke, maar de uitleg is ook niet echt duidelijk, met de text erbij weet ik nog steeds niet hoe het moet..
14 februari 2007 17:59
-
easyboarder
Quote van bj farmore op 14 Feb 2007 14:45[quote]@easyboarder
ohw.. nu snap k het, het is nu iig goed ingesteld, maar je zou verwachten dat als je de 'bandbreedte beperken' uitschakelt het dan ook niet in gebruik is.
PS van dat engels maakt mij niet uit hoor, heb ik geen last van[/quote]
De optie om een instelling te maken staat gewoon standaard uit ja, het staat er inderdaad een beetje raar, maar bij onzekerheid kun je terecht op zulke forums :p
14 februari 2007 18:15
-
bj farmore
Quote van danox! op 14 Feb 2007 17:59[quote]Oke, maar de uitleg is ook niet echt duidelijk, met de text erbij weet ik nog steeds niet hoe het moet..[/quote]
ik wil niet flauw doen maar beter uitleggen dan dat is ook niet echt mogelijk, iig het lukt mij niet.
ikzelf vind het daar al heel duidelijk staan; elke stap die je moet doen staat beschreven.
mischien kun je nog wat duidelijker zijn in wat er nu niet precies lukt.
14 februari 2007 22:40
-
easyboarder
Quote van danox! op 14 Feb 2007 17:59[quote]Oke, maar de uitleg is ook niet echt duidelijk, met de text erbij weet ik nog steeds niet hoe het moet..[/quote]
Het was ook geen tutorial :p Als je die wilt moet je het gewoon vragen haha
15 februari 2007 00:27
-
softlocker
Hmm ik heb het gedaan en merk toch een licht verschil (in positieve zin)!
15 februari 2007 14:02
-
mattuz
Bij werkt het ook hoor en ik merk echt een duidelijk verschil..! tis echt sneller..!
15 februari 2007 14:04
-
gerbenkwakkel
Ik merk niks:|
15 februari 2007 16:29
-
irfan
Je merkt het wel, ik heb heel vaak Windows XP geinstalleert :p Men beginne met het downloaden van de beeldscherm drivers, die gaan normaal 50 kbps. Toe neens die 20% bandbreedte beperken uitgeschakeld ging die wel 160 kbps. Ik merk het wel degelijk!
P.S. downloaden van officiele driver sites gaat langzaam, ik beschik godzijdank over een snelle breedbandverbinding.
15 februari 2007 16:35
-
bj farmore
ik heb er uiteindelijk niks van gemerkt, wel jammer
15 februari 2007 20:55
-
djoey
Quote van irfan op 15 Feb 2007 16:35[quote]Je merkt het wel, ik heb heel vaak Windows XP geinstalleert :p Men beginne met het downloaden van de beeldscherm drivers, die gaan normaal 50 kbps. Toe neens die 20% bandbreedte beperken uitgeschakeld ging die wel 160 kbps. Ik merk het wel degelijk!
P.S. downloaden van officiele driver sites gaat langzaam, ik beschik godzijdank over een snelle breedbandverbinding.
[/quote]
ga maar eens drivers van de nvidia site lowde.. mooi dat dat snel gaat..
en dat van die snelheid heeft iks met die 20% te makenmaar aan de drukte op de server waar je van download..
15 februari 2007 21:58
-
mattuz
Quote van irfan op 15 Feb 2007 16:35[quote]Je merkt het wel, ik heb heel vaak Windows XP geinstalleert :p Men beginne met het downloaden van de beeldscherm drivers, die gaan normaal 50 kbps. Toe neens die 20% bandbreedte beperken uitgeschakeld ging die wel 160 kbps. Ik merk het wel degelijk!
[/quote]
Wtf ik heb eens slelheid van 100 MB per seconde :|
16 februari 2007 07:46
-
djoey
nee.. 100mb kan niet:) das intern op je netwerk,, 100megaBIT kan wel
edit: das alsnog niet echt hoog..
16 februari 2007 08:45
-
danox!
Ik denk als je al een snelle internet hebt, dat je het niet egt goed zal merken, maar een niet zo snellere wel.
als ik dat invoer bij uitvoeren krijg ik een error.
Wat bedoelen ze met dit?
Let op: Het groepbsbeleid kunt u alleen gebruiken als u windows XP Pro hebt.
Met windows XP home kunt u het helaas niet gebruiken!
16 februari 2007 13:22
-
irfan
Dat het allen op XP Pro werkt
typ maar eens in bij Uitvoeren in XP Home: gpedit.msc -> wil niet ;(
16 februari 2007 14:01
-
danox!
Wij hebben internetverbinding via een router dus er wordt vaak op 2 computers tegelijk gespeeld, maar dan lag ik egt tijdens het gamen.
Dit is de snelheid van het downloaden.
154.2 KByte/sec
(=1234 kbps)
En dit de upload.
34.7 KByte/sec
(=278 kbps)
Waarom lag ik dan altijd, volgensmij was het zo'n half jaar geleden nog niet dacht ik ofja niet zo erg, kan iemand zeggen hoe het zit of hoe ik het kan verminderen?:)
16 februari 2007 14:02
-
gerjan
moet je je firewall, downloads en alle andere internetslurpende dingen uitzetten. als je draadloos internet hebt moet je mss es kijken of de buren ook op je netwerk zitten
16 februari 2007 15:59
-
louwrens
54Mbps wireless haalt nooit de 54, meestal tegen de 40 ofzo
16 februari 2007 16:13
-
danox!
Kheb internet via een router, maar als er iemand op de computer zit die bij ons onder zit, dan download die meestal dus het is hopenloos?
16 februari 2007 17:09