-
luke-11
Hoi iedereen,
Je moet een spel installeren met een CD en je moet het met de CD spelen, maar iemand had me ook wel eens uitgelegd hoe je de CD zogenaamt kopieert op de computer. Zodat je het zonder CD kan spelen.
Maar ik ben (in die tijd) vergeten hoe dat moet!
Weten jullie hoe ik de CD zogenaamt op de computer kan kopieren?
Alvast bedank, Luke
04 februari 2007 16:12
-
gerbenkwakkel
Alcohol 120%, DEAMON Tools, Of bedoel je misschien NoCD Crack?
04 februari 2007 16:22
-
luke-11
Quote van gerbenkwakkel op 04 Feb 2007 16:22[quote]Alcohol 120%, DEAMON Tools, Of bedoel je misschien NoCD Crack?[/quote]
Moet je niet aan mij vragen ik weet (bijna) niets over de computer.. :O
04 februari 2007 16:22
-
gerjan
NoCD cracks zijn dacht ik verboden op deze site.
je zou alcohol 120% kunnen downloaden.
dan kun je de cd rippen naar de computer.
met deamon tools kun je hem mounten.
dan doet hij net alsof je een extra cd speler hebt
en dan kun je spelen
04 februari 2007 16:27
-
gerbenkwakkel
Ja eeh Alcohol en Deamon tools heeft hetzelfde doel kerel;)
04 februari 2007 16:30
-
blacksorcerer
Op sites zoals GameCopyWorld.com (doordat op dit soort sites ook vaak illigale content rondzwerft en je last kan hebben van pop-up rotzooi e.d., kan ik je dus niet garanderen dat je dat bij deze niet tegenkomt) staan NoCD patches/cracks.
Meestal hoef je dan maar 1 of 2 bestanden van de originelen te vervangen en dan kan je zonder cd spelen.
Als het goed is, is dat gewoon helemaal legaal, zolang je natuurlijk wel de originele cd of dvd in je bezit hebt.
Soms staan er btw mini-images ipv NoCD cracks, en die moet je dan 'mounten', oftewel in een virtuele cd-rom stoppen, met bijv Daemon Tools.
04 februari 2007 16:31
-
easyboarder
Je kunt ook met Magic ISO maker een ISO van je originele cd maken, en die dus mounten met daemon-tools. Dan zit de cd er in zonder dat hij erin zit :p werkt goed.
04 februari 2007 16:32