Een keer toen ik lang aan het rennen was ...
Adidas Zx Flux Womens werd ik achtervolgd door coyotes. Ik denk tenminste dat het meer dan één was. Ik was op een geleende landweg met mais aan beide kanten. Een coyote bleef maar tevoorschijn komen, keek me aan en liep terug naar binnen. Vlak voordat de weg draaide, besloot ik om ze weg te jagen. Ik trok mijn shirt uit, zag het boven mijn hoofd en rende eromheen. Toen bracht ik het terug naar mijn huis. Dit was de eerste keer dat ik echt "bang" rende.
Ik kies ervoor om te rennen zonder ... oordeel. Ik weet dat de meeste mensen dingen zullen zeggen als "muziek" of "sokken" of zelfs "angst", maar voor mij is het oordeel. Ik voel dat zoveel mensen elkaar beoordelen. De snelle lopers beoordelen de langzame, de langzame beoordelen de snelle, iedereen beoordeelt elkaar. Vorige week tijdens een trailrace eindigde iemand nadat de prijzen waren begonnen, het was zo geweldig voor iedereen om te klappen en toe te juichen voor de laatste loper. Het voelde goed. Ik voel dat als je een hardloper bent, je een hardloper bent. Als je Vibrams of Asic Gels draagt, ben je een hardloper. Als je te veel of te weinig kleren rent, ben je een hardloper. Als je snel of langzaam loopt, ben je een hardloper. Laten we het oordeel uit onze sport verwijderen. Het is de meest inclusieve sport ter wereld, iedereen kan meedoen, laten we ons welkom voelen.
De vraag die mij het meest wordt gesteld over hardlopen is ... "Verveel
Adidas Superstar Damen je je niet?" Naast het feit dat ik een sociale hardloper ben, is het feit dat ik het leuk vind om te verkennen via hardlopen. Dit kan het verkennen van nieuwe paden zijn of echt leren kennen waar je woont. Ik zie zoveel dingen als ik ren, die ik gewoon mis als ik in een auto rij. Je rent misschien, maar het lijkt de zaken echt te vertragen.
Bored? Nooit. Moe, zeker. Ik zie zoveel en leer echter zoveel dat ik me nooit verveel.
Na een evenement of zware run ... Ik hou ervan om een ??koud biertje te drinken met vrienden. Er is iets met een koud biertje na een zware run, zelfs in het holst van de winter waardoor het echt voelt alsof ik het verdiend heb.
Hardlopen is…. mijn sport. Het is ook jouw sport, en iedereen die deel wil uitmaken van de sport. Het is inclusief. Baby's rennen en oude mannen met wit haar rennen. Rennen zit
Nike Air Pegasus 83 Hombre in ons bloed en in onze geschiedenis. Ik kies ervoor om het bijna elke dag te leven
Als ik onderweg ben ... probeer ik te genieten van alles wat ik zie. Ik probeer de run echt te waarderen. Ik probeer ook vrienden bij te praten. Een lange termijn geeft kan me tot 3 uur geven met een vriend, gewoon praten en rennen, rennen en praten.
Ik wou dat andere hardlopers ... positief zouden zijn tegenover andere hardlopers. Moedig elkaar aan. Hardlopen kan zo competitief zijn, maar ik hou van de aanmoediging. Tijdens onze halve marathon dit weekend was er een kerel met een dik Australisch accent dat iedereen op elke heuvel gewoon aanmoedigde. Het was zo positief en zo motiverend. We moeten dit allemaal proberen. Ik hou ook van glimlachen, zwaaien, knikken of andere hardlopers herkennen. Ik weet dat velen van ons vluchten naar zone, maar
Nike Air Max 720 Damesik geniet van de erkenning.
Als ik 3 mijl kon rennen met iemand die beroemd was, zou het ... Bill Rogers zijn. Hij lijkt te vriendelijk en spraakzaam. Als de persoon beroemd is en ik minder dan 30 minuten krijg, wil ik ervoor zorgen dat hij mijn oor eraf praat en ik neem zoveel mogelijk mentale aantekeningen.
Bedankt DUDEBASSADOR. Manier om voor ons te vertegenwoordigen jongens! Ik hou van je gedachten over oordeel. Snelheid is relatief. De 'trage tijd' van de ene persoon is de 'snelle tijd' van de andere persoon. We zijn er allemaal om hetzelfde te bereiken, in wezen om af te maken waar we aan zijn begonnen. Als je ooit naar San Francisco komt, ken ik een aantal leuke paden waarvan ik denk dat je die leuk zou vinden. En ja, het eerste koude bier achteraf staat op mij. Proost maat.