Waarom, als ik de Nokia 6230i van mijn vader op de PC aansluit, en ik er een .JAR bestand (game) op zet.. speelt hij het niet af als ik het opstart met de mobiel, geen foutmelding maar hij kent het bestandstype niet. Ik neem aan dat de 6230i dat wel kan, 1,5 jaar oud mobieltje van de zaak?
Mod: Ff de topic-titel aangepast, je had daar een ander model staan dan in je post.
02 februari 2007 15:32
ikkus
Ga eerst eens na of hij het kan.
Ik denk het niet.
Volgens mij heeft dat model geen .JAR ondersteuning, dus Java games.
Ik zal maar uitkijken ermee, ik heb vaak java vrissen in .JAR bestanden en als er wat mis gaa word je vader wel boos verwacht ik.
02 februari 2007 15:41
christiaan
als hij hem niet open, lijkt het me duidelijk. Geen ondersteuning, klaar..
Heb even gekeken op de site van Nokia, en dat type bestaat niet volgens nokia :p.. tenminste, staat niet in de lijst
02 februari 2007 16:34
louwrens
in je titel staat: i6010 en in je post staat: 6230i
02 februari 2007 16:44
christiaan
Games
* 3D Golf en Street Racer (alle regio's), plus Backgammon (Europa, Midden-Oosten en Afrika) of Space Mahjong (Azi?-Pacific)
* Nieuwe Java?-games downloaden
Toepassingen
* Visual Radio
* Verbeterde agenda (met weekoverzicht)
* Kladblok en spraakmemorecorder
* Translator
* World Clock II
* Converter II
* Java MIDP 2.0 met Bluetooth API om in een handomdraai nieuwe toepassingen te downloaden
Hmm.. toch wel gek.. er staat toch wel java games downloaden.. misschien zit er een beveiliging op zodat je niet zomaar meuk van internet af kan halen
02 februari 2007 17:06
xp 2
je moet niet gewoon het JAR bestand op je GSM zetten h? :p
Je moet de nokia pc suite downloaden (gratis) en dan de JAR installer hiervoor gebruiken. (Het knopje toepassingen installeren:))
02 februari 2007 17:31
christiaan
Als ik met mijn SE k750i een JAR bestand ontvang, kan ik gewoon de boel installeren hoor.. of is dat dus met nokia's anders?
02 februari 2007 17:33
xp 2
Ja, ik denk het wel...
Bij mij toch allessinds (6021)
02 februari 2007 17:34
ikkus
Quote van louwrens op 02 Feb 2007 16:44[quote]in je titel staat: i6010 en in je post staat: 6230i[/quote]
Is geregelt ;)
02 februari 2007 17:46
tobiasvs
inderdaad, je moet via PC Suite installeren, i.p.v. het domweg op de 6230i te zetten. Ik heb zelf een 6600, en aangezien die wel bestandsbeheer heeft en die van je pa niet, kan je in de galerij niet dat bestand openen (hij herkent het niet als een galerij-bestand).