Wie van jullie doet het nieuwe spel test drive unlimited (beta) online?
Ik en rax zijn er vaak te vinden...
Voor die gene die het spel niet kennen dit is de offici?le site.
Het spel bestaat uit een heel groot eiland waar je races kunt houden met de auto en motor. Ook kan er als je online gaat races worden georganiseerd onderling. tijdens het rondrijden op het eiland kun je elkaar ook tegenkomen. Natuurlijk kunnen de voertuigen getuned worden en kan het personage aangepast worden en kunnen er huizen gekocht worden.
Wat ook interessant is dat er een club opgericht kan worden in het spel. Misschien een leuk idee om de tweakwindowsclub op te richten:h.
29 januari 2007 17:20
blacksorcerer
Dat klinkt als een goed idee
Ik heb de b?ta ook, en het is zeker een mooi en geweldig spel, en ik heb pas een klein beetje gespeeld ;)
Maar zijn er nu nog wel beta keys verkrijgbaar, voor mensen die de game nu nog nog niet hebben?
29 januari 2007 17:52
deadlock
Ik heb m op de x360, met wat leuke autos :P
ferrari f430
slr mclaren (opgetuned naar 802 pk, o naar 100 3,1)
TVR sacraris (ofsow, ook opgetuned, 0 naar 100 3.6)
cobra
en nog eenpaar
29 januari 2007 18:08
louwrens
ziet er wel leuk uit dat spel
morge ff downloaden, ben nu met wat torrents bezig i-net is nu wat sloom:p
wel goed idee voor zo'n eigen club, kunnen de tw leden tegen elkaar racen:p
29 januari 2007 18:18
killer
Waar kan ik beta vinden ?
29 januari 2007 18:56
louwrens
goeie vraag kon m ook al niet vinden
29 januari 2007 19:08
rax
Het inschrijven voor de beta is inmiddels gesloten dus als je nog geen sleutel hebt kun je het spel niet spelen...
29 januari 2007 19:12
leviathan
lol, lekker op tijd.
29 januari 2007 19:50
ali
Ik wou hem downloaden !! Kunnen bestaande leden niet mensen uitnodigen ofzo?
Enne... ik kon download link niet eens vinden :p Ik download wel via torrents als ik thuis ben.
Wie een serial zoekt, PM maar ;) (niet honderd procent garantie dat het werkt)
29 januari 2007 19:52
masterwillems
haha ja doe mee maar post wat actiefer op het forum van gamer.nl daar zijn ook al een paar gasten verslaafd aangeraakt XD trouwens als je iemand ziet rondrijden in een rood zwarte TVR TUSCAN met de naam masterwillems er boven toeter dan ff XD