-
luke-11
Hallo iedereen;
Dit is H?T topic voor Wii-adressen!
Ik leg hieronder een paar dingen uit:
Waar staat mijn adres-code?
Ga naar het menu van de Wii --> rechts onderin staat een envelop, klik daar dan op --> en daarna links onderin staan 2 rondjes met een kleine afbeelding erin klik dan op het 2de knopje --> nu zie je met koeieletters ''ADRESBOEK'' staan, klik daar weer op! --> vervolgens zie je je contactpersonen (als je ze heb) klik dan op het - knopje en dan zie je jouw eigen nummer van 16 cijfers.
Hoe voeg ik een adres-code (een vriend) toe?
Iemand aanmelden gaat het zelfde, maar dan hoef je niet het - knopje in te drukken. Dan links of rechts onderaan staat ''aanmelden''.
*LET OP: hier is internetverbinding vereist!
Mijn Adresnummer is: 0285 8668 6281 7163
Als je mij wilt toevoegen met je met me contact met me op nemen zodat ik jou ook toe kan voegen!
Belangrijke regel:
Als je iemand wilt toevoegen, moet je altijd contact met diegene nemen en jouw adres-code vertellen want anders heb je nog geen contact met diegene!
Hoe kunnen we met elkaar contact maken?
Je kan met iemand contact maken als je een poppetje via het Wii-Personegeskanaal naar je Wii-vriend stuurt.
Dat doe je zo:
Ga naar het Wii-personageskanaal en daar staat een vierkantje met een envelop erin. Klik daar op en dan komen er meer instructies.
Je kan ook contact maken via Wii-mail (zo noem ik dat) dan kan je mailtjes naar elkaars Wii-systeem sturen.
Weten jullie iets om mijn topic mooier te maken? Meld het even!
GR. Luke
27 januari 2007 12:22
-
leviathan
Is dit een topic of een tutorial? En draai jij een windows OS op je wii?
27 januari 2007 15:50
-
ali
Quote van Leviathan op 27 Jan 2007 15:50[quote]Is dit een topic of een tutorial? En draai jij een windows OS op je wii?[/quote]
Topic voor Wii adressen, het is de bedoeling om zo online wat met elkaar te kunnen doen ofzo.
27 januari 2007 16:13
-
leviathan
Ik vind het eerlijkgezegd niet echt als een topic over komen.
28 januari 2007 00:21