Wacht, het wordt nog interessanter. De auteurs van de studie volgden acht marathonlopers gedurende een decennium. Een van de proefpersonen stopte echter met lopen bij het begin van het onderzoek, maar stemde nog steeds in om deel te nemen aan de evaluatie.
Aan het einde van het decennium vertoonden de actieve hardlopers 'geen nadelige langetermijngevolgen ...' terwijl de hardloper die niet in de loop
Nike Air Pegasus 83 Damen van de 10-jarige studie had gelopen 'ernstige verslechtering van de interne structuren van het kniegewricht vertoonde, ", Aldus de onderzoekers om te concluderen:" (Marathons lopen) veroorzaakt geen permanente schade in de interne structuren van het kniegewricht. (In feite), een beschermende waarde van lange afstand lopen op de interne structuren van het kniegewricht (werd waargenomen). "
Dus er! Voor iedereen die zegt dat rennen slecht is voor je knie?n, neem dat!
Nu, in een beslist minder wetenschappelijke analyse, zou ik graag wat eigen onderzoek willen doen. Laten we eens kijken hoeveel van jullie langdurige en schijnbaar permanente knieproblemen hebben die worden toegeschreven aan hardlopen versus hoeveel van jullie sterk rennen zonder blijvende knieproblemen.
Nadat we wat gegevens hebben verzameld, stel ik een grafiek samen
Nike Air Max 90 Herren met de conclusies. Bedankt voor uw deelname aan deze 'studie'. Deelnemers aan het onderzoek krijgen een gratis leven zonder pijn lopen.
In de gang van het huis waar ik opgroeide, hadden mijn ouders een plaquette met de volgende tekst:
"Dit huwelijk werd in de hemel gecre?erd, maar ook donder en bliksem."
Hetzelfde kan gezegd worden over de relatie tussen hardloper en crew tijdens een ultra. Als mensen me vragen hoe het is om met de bemanning te werken tijdens een ultra, vertel ik ze soms: "Op goede dagen is het als
Nike Internationalist Damen dwangarbeid, alleen meer ondankbaar." Je wilt niet weten over de slechte dagen.
Omdat ik een redelijke hoeveelheid tijd aan beide zijden van het slagveld heb doorgebracht, leek het me nuttig om een ??dialoog te starten over enkele van de meest voorkomende fouten tussen een hardloper en zijn of haar bemanning. Laat ik beginnen met vrijelijk toe te geven dat ik hier
Adidas Yeezy Boost 350 Womens geen expert in ben. Ik zal de discussie starten, maar vertrouw op velen van jullie om je perspectief en inzicht te bieden. Ik weet dat we allemaal veel zullen leren!
Oké, hier is mijn idee:
De meest voorkomende fout die ik de renner zie maken, is te verwachten dat zijn bemanning gedachtenlezers is. Dit geldt met name als het gaat om de soms bizarre verlangens naar eten die men midden in de nacht heeft (in het midden van nergens). "Wat? Heb je geen geroosterde augurk met
www.dieliseusen.de chocoladeschilfers voor me klaargemaakt? Wat voor soort bemanning ben jij! '
Veel van deze spanning kan met een beetje planning worden afgewend. Hoewel het onmogelijk is om de rare verlangens om middernacht te voorspellen die een misleidende hardloper zou kunnen hebben, vraag ik ze altijd van tevoren wat het enige voedsel is waarvoor ze een specifieke zwakte hebben? Ter informatie: fudge brownies lijken consequent bovenaan te staan. Verras ze vervolgens tijdens het evenement door op het meest onverwachte moment een nieuwe fudge brownie beschikbaar te hebben.
Wat betreft de meest voorkomende fout die ik bemanningen zie maken, denk ik dat Nikki Kimball het het beste heeft vastgelegd toen ze legde uit dat de hardloper al uren aan het beuken is, ze weet precies wat ze nodig heeft wanneer ze haar bemanning bereikt. Te vaak beginnen
Nike Air Max Command Damen bemanningen hun lopers te verspillen met suggesties: "Wilt u wat gel?" "Hebt u wat zout nodig?" "Wilt u wat water?" Enz ...
Dit is vaak schadelijker dan nuttig. Al deze prikkels kunnen overweldigend zijn en de loper verward en gehaast achterlaten. In plaats van een schat aan suggesties, is de beste kwaliteit die een bemanning kan hebben een goed stel oren.
Oké, dat zijn mijn eerste observaties. Laten we nu uw opmerkingen hierover horen.