Wie van jullie speelt Rakion?
Een online RPG spel waarbij je kunt kiezen uit 5 characters; Archer, Mage, Warrior, Blacksmith & Ninja. Mooie 3D-beelden en teamwork is belangrijk. De taak is de vijands Golem te vernietigen of alle tegenstanders uitroeien.Aan de hand van veel vechten verdien je punten waarmee je langzamerhand levels omhoog gaat(1~99). Ik ben irfie, warrior lv. 30, wie van jullie speelt ook? Zelf heb ik 5 kills gemaakt in mijn eentje en zo gewonnen.
Post hier je belangrijkste momenten en gebeurtenissen :p
Edit: GRATIS te downloaden via: www.softnyx.net ong. 280 Mb
Moderator: smilie uit de titel gehaald.
21 januari 2007 12:55
masterwillems
*is zoekend krijgt later een update*;)
edit ziet er goed uit, ik wacht heeel ff met downloaden aangezien ik al fear combat aan het downloaden ben.
21 januari 2007 13:09
timenting
hmm ik ken m nog niet ff downloaden...
ps warrock is ook wel leuk...
23 januari 2007 20:26
masterwillems
mmm bij mij krijg ik de error dat hij me open GL niet kon vinden ofzow :S en dat ik me drivers moet updaten (ja hijs up to date)
23 januari 2007 20:52
boers25
is wel leuk.
@timenting wist je al dat warrock in februari een betaald spel wordt?
23 januari 2007 22:27
irfan
systeemvereisten!: min. 1.2 Ghz, 32 MB videokaart, 256 MB RAM, anders draait hij gewoon niet, foutmelding, maar ja, ik weet het ook zo niet, ik heb ook zoiets gehad, gewoon alles zo standaard houden en niet pielen met Catalyst Control Center of iets van Nvidia
24 januari 2007 11:28
masterwillems
Quote van irfan op 24 Jan 2007 11:28[quote]systeemvereisten!: min. 1.2 Ghz, 32 MB videokaart, 256 MB RAM, anders draait hij gewoon niet, foutmelding, maar ja, ik weet het ook zo niet, ik heb ook zoiets gehad, gewoon alles zo standaard houden en niet pielen met Catalyst Control Center of iets van Nvidia[/quote]
heb ik gedaan, en mijn pc moet het met gemak aankunnen specs:
intel pentium D 3,2 ghz 2x
nvidia geforce 7600 gt 256mb
2 gig interne geheugen.
Als je spellen speelt in OpenGL zoals Counterstrike en Quake 3, dan kan het zijn dat je hele slecht muis prestaties krijgt en soms ook problemen met je keyboard. Dit kan liggen aan je DirectSound, een onderdeel van DirectX. Om dit op te lossen ga naar:
1. DirectXDiagnostics: Start --> Run --> dxdiag.exe
2. Ga naar het Geluid gedeelte van DirectX en zet de geluid Acceleratie uit!
02 februari 2007 14:13
warrock moderator
Even voor de duidelijkheid, Warrock zou nooit een betaald spel worden maar LET OP je KAN er wel voor kiezen om wapens te kopen met ECHT geld maar het spel zelf blijft gratis
04 februari 2007 11:54
irfan
Ja, dat is ook zo met Rakion, je kunt een Power kaart kopen voor 1 maand 50% sneller level up