-
timv
Heejz mensen,
dit is mijn nieuwe kast van mijn pc
[img]http://www.sallandautomatisering.nl/files/16213.gif[/img]
wa vinden jullie ervan?
08 januari 2007 09:17
-
d3nnis89
Tja, wat moeten we daar nou van zeggen hea!!
Ik denk dat de meningen hierover zullen verschillen.
Persoonlijk vindt ik het niet zo een spectaculaire kast.
Maarja, wie ben ik.
08 januari 2007 09:31
-
blacksorcerer
Leuk dat je je nieuwe aanwinst hierneer 'pleurt', maar ik zie hier niet bepaald veel nut in, aangezien er helemaal geen info of zelfs een type bij staat.
Nu is het alleen een 'kijk mij eens' topic over een kast, die gewoon te koop is?
Als je nou eens een kleine review van de kast maakte, waarin je zet wat jij er van vindt en welke functies deze behuizing bezit, hoe degelijk hij is etc.
Wat foto's van je eigen kast en vanaf versch. perspectieven is natuurlijk ook wel leuk.
Hij ziet er overigens wel cool uit, vooral voor mensen die wel van gemodde kasten houden, maar het zelf te veel werk lijkt om te doen.
Als de rest van de kast ook zo degelijk is als hij eruit ziet, dan lijkt het me een goede kast, zeker gezien de lage prijs die TechSolo meestal vraagt voor behuizingen.
08 januari 2007 09:34
-
ali
[quote]Het TC-70 is ideaal voor moddingenthusiasten! Voor verbeterde cooling zijn er drie fans verbouwt. Waarvan de transparante supersilent fan aan de zijkant voorzien is van een design lasercut rooster. Voor een futuristische uitstraling van uw PC leveren wij een lightbar gratis. Uw spaart hiermee ca. 20 . Maar dat is nog niet alles, wij leveren ook nog twee airflow cables.
[/quote]
Prijs: ? 34,19
Fabrikant ofzo: Techsolo
Info: Sallandautomatisering
08 januari 2007 10:05
-
dj_appa
Ik vind hem er wel vet uit zien alleen het is een kast die ik heel vaak tegen kom.
Het is ook niet een hele stefige kast.
Maar verder heb je voor die ? 34,19 wel een leuk kastje met plexiglas waarmee je alle onderdelen die er in zitten te bewonderen.
08 januari 2007 14:47