Ja idd, de laatste Frimware's van linksys zijn aangepast de afgelopen maanden in hun Besturings systeem van hun routers. Dat ze meer en sneller data toestaan om door te sturen. Heb laatst met mijn SMC ook zitten spelen. herschreven om eerlijk te zijn met seri?le poort. Blokkade van data versturing weggehaald. De hardware ondersteunt nog steeds maar 11 mbps. Maar als ik nu netwerk dingen verstuur, ging dat eerst rond de 600 kbps, nu haalt die ook echt 10/11 mbps. Linksys heeft hetzelfde gedaan maar dan zelf in hun nieuwe Firmwares.
08 januari 2007 11:28
roy92
Het scheelt echt vet veel met ddwrt. DIe zal dan nog wel achterlopen ofzo..:P..:)..vind het alleen vervelend, dat ie nou nog steeds wel eens weg wilt vallen!:(
08 januari 2007 14:53
keitaro
Kijk is waar je antenne zit van je pc en je router. Als er veel metaal in de buurt zit, zelfs de kast van je pc, haal de antenne daar weg want metaal verzwakt het signaal. Probeer een netwerk versterker is voor je pc of router. die van SMC die 7 DBi sterker maken zijn erg goed.
Ben atm zelf bezig met een yagi antenne. Tot nu toe een bereik van 320 meter met 18 dbi signaal sterkte ^^
09 januari 2007 19:30
louwrens
van ons kan tot: Outdoor bereik tot 250 meter, indoor bereik tot 40 meter.
op kanaal elf ofzo.
@Roy: een USb wlan wordt niet ondersteund door Vista, 1 op PCI (intern dus) wordt wel ondersteund
09 januari 2007 20:01
Account verwijderd
Louwrens, een USB WLAN wordt zeker wel door vista ondersteunt.
Ik heb het hier toch ook, volledig ingebakken in windows. Windows XP drivers gebruik, en nog een beter internetsnelheid en netwerksnelheid als in xp.. ;)
09 januari 2007 20:04
roy92
Ok? Louwrens...als je goed had gelezen had je gezien dat ik een PCI kaart gebruik onder Windows XP.
Ik heb hem wel een stuk van de systeemkast af, maar ik denk dat het eraan ligt dat ik vlakbij een verwarming zit?