Snap het niet helemaal wat je bedoeld:$
De ventilator draait al als een gek, hij moet juist langzamer :p
Overclocken heeft niets met die ventilator te maken. (Daar gaat ie niet langzamer van draaien)
bij NVIDIA Control Panel je weet waar dat staat hoop ik, staat wel in Configuratiescherm -> open control panel -> de geavanceerde modus -> 3D instellingen -> bij prestatie overclocken nog iets -> het vinkje uit zetten waar staat: de ventilatorsnelheid op de hoogste snelheid laten draaien
22 december 2006 20:50
d3nnis89
Zou je misschien screenshot kunnen maken van wat jij hebt?
Of heb je NTune niet op je pc staan :$
Aan de eerste 2 screenshots heb ik niet zoveel, omdat de wijzigingen die ik maak in het programma op 1 of andere manier toch niet werkenDe ventilator blijft hoe dan ook, hard draaien.
En die laatste screenshot: Waarom heb jij meer tekst daar staan dan bij mij??
22 december 2006 21:20
louwrens
kheb geen flauw idee ik draai op de driver (ForceWare heet dat van Nvidia ofzo) op de versie van 2 november dat is de nieuwste nog steeds ForceWare versie: 93.71
jij hebt cker de cd gebruikt die erbij zat
22 december 2006 21:24
d3nnis89
Ik heb de driver ook van Nvidia.com gedownload (zelfde versie als die van jou)
Heb net ff Ntune verwijderd. En raad eens.
Dat menu, wat jij bedoeld, staat er bij.
ok hij staat er
zou je nog een screenshot kunnen maken als je in het overklokken-config zit?
22 december 2006 21:30
d3nnis89
heb ik gedaan, was nog bezig :P
Maar waar jji het over hebt, staat er niet bij
..........................................
EDit: bedoel je dit?
Ventilator draait nog niet zachter. Ik ga het nu met die andere software proberen.
ok kzie het:p
het bolletje mijn eigen aangepaste klokfrequenties
dan kun je de fan snelheid gedoe uitzetten daarna moet je met RivaTuner de fanspeed kunnen aanpassen zie mn vorige screenshot.
je kan ook Optimaal zoeken dan, dan wordt hij geoptimaliseerd overgeclockt ofzo graka wordt niet warm 52 graden ongeveer en met gamen 57 graden
ooja die andere vink eronder met dat pc opstarten ook uitzetten anders wordt alles herstelt bij het rebooten