maartenlambrecht
Beste Tweakers,
Zoals beloofd geef ik hier nog eens mijn mening over de aangekochte Creative T7900 speakerset. Ik kocht er ineens de X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty Professional geluidskaart bij.
Het is zeker een aanrader om zo een speakerset te kopen! Het geluid is superieur en de bassen zijn indrukwekkend.
E?n minpuntje over de geluidskaart is dat deze veel compatibiliteitsproblemen had op vele mobo's, waaronder de nvidia chipset maar ook de VIA chipsets. Daardoor was ik wel wat zenuwachtig bij de aankoop van deze. Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad op mijn ASUS A8V Deluxe bordje, maar weet iemand of dit dan garant staat voor geen problemen meer, of kan het zijn dat hij ineens toch begint te kraken en akelige dingen doen?
Ik hoop dat ik er nooit problemen mee zal hebben, want misschien heeft de nieuwe revisie het grootschalig probleem opgelost...Wie weet?
Conclusie: De creative T7900 Heeft heel wat kracht en klinkt super, maar wacht nog een beetje bij de aankoop van de X-fi tot je zeker bent dat hij geen problemen meer heeft!
20 december 2006 11:01