-
raymus
Beste Tw"ers
Ik heb nu al een tijdje carbon en het is een top spel(Y) Maar nu wil ik hem op twee beeldschermen spelen spelen... Dit lukt wel maar ik krijg een kloon van beeldscherm 1 op beeldscherm 2.. en dit wil ik niet ik wil het in een groot beeld hebben kan dit???
Alvast bedankt,
Raymusjjjjjooooo
10 december 2006 14:03
-
christiaan
als je je dual screen instelt (in windows) als 1 beeldscherm, dus dan verlengt hij je desktop gewoon.. probeer het zo eens
10 december 2006 14:06
-
blacksorcerer
Als je een NVidia videokaart hebt, moet je op je bureaublad rechtsklikken, NVidia Control Panel kiezen, en als dat geopend is staat het onder Beeldscherm.
(Zowiezo is aan te raden de drivers van je videokaart te updaten mocht je het nieuwe control panel nog niet hebben.)
EDIT: woops, niet zo slim om eerst te posten en dan pas je specs bekijken :p
Want je hebt een ATI kaart zie ik. Maar ik neem wel aan dat je bij je ATI kaart weet hoe je bij de instellingen ervan komt?
Dan is het slechts een kwestie van ff de juiste tab of dergelijke te vinden.
Als je het niet meteen vindt gebruik dan ook eens de help functie ervan, kleine moeite en geeft over zoiets meestal prima resultaat ;)
10 december 2006 15:35
-
leviathan
bedoel je met "op 2 beeldschermen" dat je zeg maar een uber breedbeeld hebt? want bij Nvidia (en waarschijnlijk ook ATI) worden je schermen gewoon nog apart herkend, en is er denk niet iets dat je 2 beelden samen kunt smelten, en het spel ondersteund het zeer waarschijnlijk ook niet.
Zelf heb ik 2 schermen, en als ik game, zie ik op mijn andere scherm gewoon nog mijn desktop (internetten tijdens gamen etc) en het spel word automatisch naar 1 scherm geplaatst.
Dus waarschijnlijk gaat je het spel niet op 2 schermen tegelijk krijgen, of je zou zelf drivers moeten gaan schrijven.
En dan lijkt het me zowieso niet fijn spelen omdat het spel niet voor zo'n onnatuurlijke resolutie gemaakt is, en ten tweede je dus precies het midden van het scherm (het belangrijkste stuk meestal) een scheiding tussen 2 monitoren hebt zitten en dat lijkt mij uiterst irritant.
10 december 2006 16:37
-
raymus
Ik zal ff duidelijker zijn ik heb wel een heel mooi breed desktop (in windows), maar als ik ga spelen dan zie ik twee de zelfde beelden ik zal het zo laten zien..
11 december 2006 15:06