Ik en Keitaro, en ik denk ook Etienne; zullen er iig niet (veel) te vinden zijn, als het komt.
En er word toch verwacht dat er dan weer mods, admins enzo aanwezig zijn. Dat kan dus niet, wij gaan niet 24/7 hier rondhangen hoor :S...
Dus, ik schrijf het idee af:p
19 november 2006 20:48
etienne
dat 24 uur hier rondhangen dat haal ik wel:p maar we kunnen wel blijven uitbreiden en uitbreiden maar het moet ook functioneel blijven.
19 november 2006 20:51
ali
Quote van roy92 op 19 Nov 2006 20:48[quote]
En er word toch verwacht dat er dan weer mods, admins enzo aanwezig zijn. [/quote]
Dat denk jij :p
Volgens mij willen we alleen de mensen op TweakWindows beter kennen
However... ik ben er ook niet :P Ik heb MSN al en dat vind ik genoeg. Ook vind ik het Forum oke.
19 november 2006 21:02
roy92
Quote van ali op 19 Nov 2006 21:02[quote]Quote van roy92 op 19 Nov 2006 20:48[quote]
En er word toch verwacht dat er dan weer mods, admins enzo aanwezig zijn. [/quote]
Dat denk jij :p
(..)
[/quote]
Sterker nog Ali, dat denken wij niet, dat weten wij zeker!
19 november 2006 21:41
djoey
IRC pas ik voor
teamspeak.. zou ik ms wel gebruik van maken.. maar niet nonstop ofzo ;p
kom op zeg.. niemand lijkt me.. whaha..
19 november 2006 22:10
keitaro
Quote van ali op 19 Nov 2006 21:02[quote]
However... ik ben er ook niet :P Ik heb MSN al en dat vind ik genoeg. Ook vind ik het Forum oke.
[/quote]
En dat vind ik zelfs al te veel... In mijn msn staan alleen nog maar Anime/manga guru's verder nix... Ik heb geen tijd en zin en kans om veel op IRC's te hangen of Teamspeak. Heb het met mijn Global mod op lovehina.nl, gopheren op chibicon en 4 meetings regelen voor de komende 5 maanden al druk genoeg... Forums gaan dan wel, maar dan nog verplichtingen er bij als IRC of Teamspeak... no thnx
19 november 2006 22:16
easyboarder
Quote van blacksorcerer op 19 Nov 2006 18:52[quote]Indd. leuk idee, maar of er genoeg animo voor is betwijfel ik.
Veel mensen zullen het ook weer teveel moeite vinden om te zorgen dat de TS-client werkt, en zo ook hun microfoon als ze die hebben...
Wellicht dat er in het begin dan een wel wat van gebruikt zou worden gemaakt, maar al na een tijdje zal dit te weinig worden, door het kleine aantal mensen dat er gebruik van zal maken, die niet vaak genoeg tegelijk online zijn.
Dus ik denk toch dat er dan iets anders, eenvoudigers en meer toegankelijks moet zijn.
Ik denk eerder aan een shoutbox die toegankelijk is voor mensen die ingelogd zijn.
Uiteraard wel met enkele fatsoensregels, en de mogelijkheid om iemand die zich daar meerdere malen niet aan houdt, de shoutbox te ontzeggen (vertelt de mod in mij :p).
Misschien een poll houden met verschillende chat-achtige-manieren om te communiceren? :)[/quote]
Met deze statement ben ik het eens. Ik ben niet echt voor teamspeak omdat het logischerwijs gewoon niet gaat werken. Als er dan gedacht wordt in de vorm van een shoutbox of dus 1 op 1 chat denk ik bij mezelf; waarom zo moeilijk. Bij 1 op 1 chat is de kans dat er een goede oplossing gevonden wordt een X aantal keer kleiner. En andere alternatieven neigen al meer naar het hele forum idee toe.
Ik zeg hou het bij het forum, het is iets moeilijker om jezelf snel up-to-date te krijgen over een bepaald onderwerp, maar zoals al gezegd werd is het doordat het wat trager werkt ook meteen een stuk overzichtelijker.
Conclusie:
Geweldig dat iedereen mee denkt met de site, maar mijn persoonlijke mening is dat het niet gaat werken.. Nuttige alternatieven zijn wel nog altijd welkom.
EasyBoarder
20 november 2006 00:00
flugeltje
Ik ben het eens met mijn mede moderatoren. Ik zou niet kiezen voor IRC en let wel ik heb er ervaring mee. Ik heb zelf 2 jaar op chatcity gezeten als irc operator en het was geen pretje om dagelijks door duizenden mensen iedere dag maar weer lastig gevallen te worden met onozele vragen. Krijg ik nu een pm zal ik die gewoon beantwoorden. Zijn er onderwerpen op het forum die volgens mij nergens op slaan of ik niet leuk vind om op te reageren doe ik dat ook niet en op een chat komt dat niet netjes over als je niet reageert
20 november 2006 10:15
Account verwijderd
IRC is niet alleen voor chatten, maar ook voor downloaden van bestanden. Zo kunnen we dus ook (als het nodig zou zijn) bestanden doorsturen..
20 november 2006 15:42
roy92
Ja, maar zo krijg je natuurlijk ook sharing van illegale bestanden, waar deze site niet aan doet...