Ik denk dat het wel degelijk mogelijk is! De vochtigheid zal ook geen probleem zijn. Een pc wordt eengeraden een optimale vochtgehalte te hebben van 60-80%. Alleen, koelkast gaat idd druppels maken, en dat is 100% vocht. Dat is niet goed. Als je mss is gaat uitzoejken hoe Vochtvreters werken (die van Bison ofzo) mss dat je zoiets, of die dingen zo kan maken en berekenen dat je in de 60-80% luchtvochtigheid komt!
09 november 2006 09:31
killer
wij hebben in de kelder zo een bakje met zout vochtigheid vreter (een soort korrels) staan om bij het eten de vochtigheid ook normaal te krijgen ... mss dat dat werkt :)?
09 november 2006 17:01
xp 2
Of de hele koelkast aan de binnenkant volplakken met van die zakjes silicica gel:p
Ja maar dan maak ik weer gebruik van koelers...
Ik zou echt al die koelers de deur uit willen keren want die zoemen als hel ...
10 november 2006 07:47
blacksorcerer
en houdt je er ook rekening mee dat (de meeste?) ijskasten steeds aanslaan om de temperatuur weer op het gewenste peil te brengen.
Wellicht dat er ook totaal stille ijskasten bestaan, maar ik neem aan dat je gewoon een oud ding neemt, en waarschijnlijk zal die ook geluid produceren (zoals 2 ijskasten hier bij ons iig wel doen :o )
10 november 2006 14:22
killer
mja maar dat geluid is minder dan het gezoem van mijn pcen ik zet de ijskast enkel aan als mijn pc aan is :p anders is er echt te veel vochtigheid ...
10 november 2006 18:42
raymus
nou dat weet ik niet zekerss..zo'n ijskast kan behoorlijk zooooooomen:P
luister: je moet een BISON vochtopnemer halen bij een bouwzaak!:D van klein tot groot formaat, je hoeft het ook niet zo vaak te vervangen, misschien dat dat helpt, en koelkasten kun je afstellen op temperatuur, doe gewoon 10 graden ofzo
02 december 2006 17:38
gerjan
Zo'n bison vochvreter kun je kopen bij veel Enorm winkels. (www.enorm.nl)(voor locaties bij jou in de buurt). Toevallig werk ik ook in zo'n winkel.