Zo slecht ziet het er niet uit voor de eerste keer vind ik.
tkan altijd beter maar niet slecht
08 november 2006 19:18
raymus
ja :p ik vind het zelf ook niet perfect..Was iets te haastig...oJA dit was de eerste keer ook niet dat ik iets spoot ik heb ook al eens een scooter gespoten..Maar daar was ik iets geduldiger bij.:P
08 november 2006 19:19
d3nnis89
Quote van raymus op 08 Nov 2006 19:19[quote] Oja dit was de eerste keer ook niet dat ik iets spoot ik heb ook al eens een scooter gespoten..Maar daar was ik iets geduldiger bij.:P[/quote]
Lol, daar ben ik nu ook mee bezig
Maar het resultaat van je kast had idd slechter kunnen zijn :P
Zelf had ik die vlam een iets anders vorm gegeven. En dan alleen de vlam rood/orange gemaakt.
(Je kon hem ook laten airbrushen, dat lijkt mij ook heel erg mooi) Maja, daar moet je alleen wat geld voor neerleggen.
08 november 2006 21:46
djoey
waarom ? je kan ook sooft van kopjes voor op de spuitbus kopen dan is t net of je airbrushed..
08 november 2006 21:50
d3nnis89
Kan ook,
Maar ik denk dat een Professionel het toch iets beter doet :P
(Aangezien dit al een hele klus voor hem was :D)
08 november 2006 22:00
blacksorcerer
Is zeker waar dat professionals (op veel vakgebieden) het beter kunnen door ervaring en kennis, maar daar hangt zoals gezegd meestal ook een behoorlijk prijskaartje aan :o
En uiteraard moet je altijd een begin hebben.
Ik al een aantal keer kortsluiting veroorzaakt bij m'n pc (nooit wat kapot gelukkig :p), dingen verkeerd aangesloten, en de eerste keer dremelen in aluminium was ook niet perfect.
Maar gaande weg wordt je toch wel een goede amateur denk ik zo
Voornaamste wat je bij casemodden moet hebben is denk ik toch wel geduld en dat valt (mij) soms toch wel tegen, maar je moet het er toch maar voor over hebben he :p