Dus als ik de converter achterin de scart van de videorecorder zou doen, en dat met tulp naar het apperaatje, zodat ik dan kan opnemen met PC.., zou dat lukken??
In principe gebeurt er hetzelfde. Of je het nou met een scart doet of niet. Op beide manieren verbind je je videorecorder met de pc.
Als je je er onzeker over voelt, kan je altijd nog een videorecorder lenen van je vriend ofzo.
@Roy: Het is geen painting, ik heb met photoshop gemaakt
06 november 2006 16:36
roy92
Mooie painting(Y)..:p
06 november 2006 16:53
gerjan
als jij die koopt wil ik wel eens weten hoe dat bevalt. kwil hem zelf mss ook nog aanschaffen
verder zou het moeten lukken denk ik
06 november 2006 17:36
blacksorcerer
heheh...
antwoordt van Ali klopt, kan geen kwaad, gewoon 'tzelfde.
Meestal staan er ook handleidingen online bij de fabrikant en kan je dat soort dingen snel opzoeken ;)
06 november 2006 17:41
roy92
Ok?, is goed, thnx man
Kan ik weer geld gaan binnen slepen :p (moet 20 videobanden op DVD zetten voor iemand, en die betaald het apperaat ook..:D)
Ga ik hem vd week kopen (denk het weekend), jullie horen van me
06 november 2006 17:56
raymus
Ja ik wil je mening echt ff horen en hoe heet dit apperaat. En hoe duur is die? (wil me pa weten...)
06 november 2006 20:34
ali
http://www.computer-plaza.nl/groep/Kabels << zij hebben een pulp to USB
En voor de rest hoef je volgens mij niets aan te schaffen. Je kan het ook gewoon met Windows Movie Maker doen ;) Gewoon die videorecorder aansluiten (zie mijn plaatje) en dan ben je klaar.
Kosten? Roy92 : "rond de ?40 euro."
06 november 2006 20:57
roy92
Ik ga niet moielijk doen..
Ik koop gewoon dat apperaat, gelijk goede software enzo erbij. Hij kost overigens ?60 bij de dynabyte & Paradigit (maar ik krijg bij Dynabyte korting :p)
Weet ik iig zeker dat ie goed werkt.
06 november 2006 22:00
raymus
Haaha oke dan ik zal het tegen me pa zeggen... Hoe heet dat 'Ding' precies kan ik kijken hoe duur die bij norrod is...