Dus als ik de converter achterin de scart van de videorecorder zou doen, en dat met tulp naar het apperaatje, zodat ik dan kan opnemen met PC.., zou dat lukken??
In principe gebeurt er hetzelfde. Of je het nou met een scart doet of niet. Op beide manieren verbind je je videorecorder met de pc.
Als je je er onzeker over voelt, kan je altijd nog een videorecorder lenen van je vriend ofzo.
@Roy: Het is geen painting, ik heb met photoshop gemaakt
06 november 2006 16:36
roy92
Mooie painting(Y)..:p
06 november 2006 16:53
gerjan
als jij die koopt wil ik wel eens weten hoe dat bevalt. kwil hem zelf mss ook nog aanschaffen
verder zou het moeten lukken denk ik
06 november 2006 17:36
blacksorcerer
heheh...
antwoordt van Ali klopt, kan geen kwaad, gewoon 'tzelfde.
Meestal staan er ook handleidingen online bij de fabrikant en kan je dat soort dingen snel opzoeken ;)
06 november 2006 17:41
roy92
Ok?, is goed, thnx man
Kan ik weer geld gaan binnen slepen :p (moet 20 videobanden op DVD zetten voor iemand, en die betaald het apperaat ook..:D)
Ga ik hem vd week kopen (denk het weekend), jullie horen van me
06 november 2006 17:56
raymus
Ja ik wil je mening echt ff horen en hoe heet dit apperaat. En hoe duur is die? (wil me pa weten...)
06 november 2006 20:34
ali
http://www.computer-plaza.nl/groep/Kabels << zij hebben een pulp to USB
En voor de rest hoef je volgens mij niets aan te schaffen. Je kan het ook gewoon met Windows Movie Maker doen ;) Gewoon die videorecorder aansluiten (zie mijn plaatje) en dan ben je klaar.
Kosten? Roy92 : "rond de ?40 euro."
06 november 2006 20:57
roy92
Ik ga niet moielijk doen..
Ik koop gewoon dat apperaat, gelijk goede software enzo erbij. Hij kost overigens ?60 bij de dynabyte & Paradigit (maar ik krijg bij Dynabyte korting :p)
Weet ik iig zeker dat ie goed werkt.
06 november 2006 22:00
raymus
Haaha oke dan ik zal het tegen me pa zeggen... Hoe heet dat 'Ding' precies kan ik kijken hoe duur die bij norrod is...
07 november 2006 08:34
roy92
Dazzle DVD recorder..;)
07 november 2006 21:50
raymus
oke bedankt genoeg info...
08 november 2006 11:58
gerjan
de tulp snoertjes zitten er niet bij, toch?
08 november 2006 14:03
roy92
Geen idee. Moet hem nog kopen..:p..:0
08 november 2006 18:37
raymus
ja lijkt me meer als logish...
08 november 2006 18:44
gerjan
heb je hem al gkocht?
zoja, ervaring??
23 november 2006 17:50
roy92
Helmaal dit topic vergeten! Ja, heb hem gekocht en werkt perfect. De software die er bij zat, gebruik ik alleen niet (niet synchroom) met Windows Movie Maker wel. Echt een top ding dit (Y)
Werkt ook om van tv ofzo op te nemen
23 november 2006 21:53
gerjan
hoezo is software niet synchroom?
ligt dat aan jou windows ofzo?
zou die he bij mij wel doen?
of kan het net zo goed met windows movie maker
24 november 2006 15:45
roy92
Ik heb het ook op een andere PC uitgeprobeerd, een dual core systeem, 1024ram, etcc...en daar doet ie het ook niet op. Dus denk dat het aan de software van hun ligt. (denk ik)
Maar met Windows Movie Maker gaat het net zo snel, en makkelijk. Ik vind het iig een topding(Y)
24 november 2006 16:59
gerjan
@roy92
ik wilde je PM'en maar je inbox is vol
dus ik doe het zo maar even
ik verwijder post wel.
jij kunt mij wel PM'en
[quote]
hey,
je had al door dat ik dat ding ook wil hebben
nog even een paar vraagjes.
Waar heb je hem gekocht en de prijs(ongeveer)?
Welke versie/soort heb je?
Kun je ook gemakkelijk hoofdstukken toevoegen?
Moet je ze rippen of is het gewoon gelijk branden(zonder hdd)?
Zaten de tulpstekkertjes er ook echt bij?
Vind jij het prettig werken en waarom?
ik zou het heel erg fijn vinden als jij hier antwoord op zou geven.
er is geen haast bij!!
Groeten,
Gerjan[/quote]
24 november 2006 22:16
roy92
Inbox is zojuist weer geleegd. Ik stuur je mrgen een pm' tje terug ;)
24 november 2006 22:24
blacksorcerer
Je kan de antwoorden uiteraard ook hier plaatsen, dan hebben anderen die dit product of soortgelijke producten willen kopen er ook nog iets aan ;)
25 november 2006 13:23
raymus
Ja blaksorcerer..:p daar heb je gelijk in maar mag dat wel is dat niet een soort reclame???
25 november 2006 16:50
blacksorcerer
Nee hoor, dat hoeft toch niet.
Anders zouden ook alle reviews en gebruikerservaringen op het internet reclame zijn... ;)
25 november 2006 18:31
roy92
Bij deze de antwoorden..;)..:
[i] Welke versie/soort heb je?[/i]
Ik heb de gewone Dazzle DVD Recorder, er is ook een platinum.
Kun je ook gemakkelijk hoofdstukken toevoegen?
Met de software van Pinnacle is dat mogelijk.
Moet je ze rippen of is het gewoon gelijk branden(zonder hdd)?
Met de software van Pinnacle is het mogelijk meteen te branden zonder HDD, ik doe dit echter nooit.
Zaten de tulpstekkertjes er ook echt bij?
Nee, maar die kosten een drol tegenwoordig. Denk er wel om, dat als je de gele tulp gebruikt (voor beeld) dat je eerst een S-video kabel hebt, dan een svideo to tulp converter, en dan in de gele tulp. Anders heb je kans op zwart wit beeld.
Vind jij het prettig werken en waarom?
Werkt zeer prettig, zeer direct en snel. Installatie is een fluitje van een cent. Werkt gewoon makkelijk.
26 november 2006 09:45
flugeltje
Dit apparaat is geweldig heb hem zelf ook aangeschaft en me vader is er zeer blij mij
28 november 2006 14:20
raymus
Ooh leuke reactie ik zal het laten zien aan mijn pc..Uuhm me pa bedoel ik! Maar goed bedankt voor de info(Y)