ok?, ik heb ijzerzaagjes bij Wiederink weg nummer 1 ofzo 2 en 3 is er ook is iets met de dikte.
ik zal ff kijke of iemand in de buurt een Dremel heeft ik hoef een paar rechte lijnen.
05 november 2006 17:14
raymus
Ik ben bezig met spuiten van de kast hier de foto's de voorkant net in de plastich grondlaag gezet
de zijkant
en de rommel:P
06 november 2006 20:24
blacksorcerer
Ziet er cool uit die vlammen op de zijkant
Heb je misschien wel wat grotere foto's?
en dan kan je die als thumbs gebruiken op de site, kunnen we het meteen zien :p
[code][/img][/code]
Geen offici?le regel, maar het is wel zo prettig en overzichtelijk als we dat hanteren (en bijv een maximum van 600x600 pixels die hier zonder thumb staan).
Hoe gedetaileerdere( bestaat dat woord?) / grotere foto's hoe beter natuurlijk ;)
06 november 2006 21:39
raymus
oke ik zal vanmiddag ff een groter foto er in zetten... Dan moet ik die tumbnail voor website's doen??
07 november 2006 08:33
blacksorcerer
thumbnails (of kleine foto's van max 600x600) hier plaatsen in het topic en dan linken naar een grote foto.
Ik werk zelf niet met imageshack, maar zoals ik op andere fora merk, geeft imageshack ook meteen een link naar een thumbnail die je kunt gebruiken.
07 november 2006 08:38
djoey
ik ben nog niet aan t modden.. maar wil (als k geld genoeg heb) een leuk winodwtje uit mn zeipaneel zagen.
k heb deze kast :
07 november 2006 09:01
rax
Ik heb even een nieuw forum aangemaakt voor modding & cooling en meteen t topic verplaatst;)
07 november 2006 12:49
raymus
Heey bedankt he(Y) dat vind ik harstikke mooi mejong:P En hier (als ik het goed heb gedaan) mijn zijkant hahaha wil niet:P
07 november 2006 13:31
gerjan
zijkant van raymus:
[img]http://img220.imageshack.us/my.php?image=dscf5622cw8.jpg[/img]
[.img.].url.[/.img.] zonder punten
07 november 2006 17:25
louwrens
bij de eeste img de ] vergeten.
de mod(s) en admin(s) kunnen dit ook wel veranderen hoort toch ook bij forum controleren?