Dat heet CrossFire, wat van ATI is, en SLI is van NVidia.
Zowel de videokaart als mobo moeten duidelijk voor 1 van die zijn, en het werkt niet samen.
Op tweakers en vele andere plaatsen op het web (wss ook wikipedia enzo voor een kort overzicht ;)) zijn de verschillen verder te zien.
Kortom.. het werkt niet met elkaar
05 november 2006 23:31
keitaro
Sorry, Crossfire. Ben niet zo in ATI om eerlijk te zijn. Dus als ik het geod begrijp, en men heeft SLI mobo, en neemt een ATI kaart en wilt daarmee Crossfire doen, moet die ander mobo halen daarvoor. Shit zeg... iig weer wat bij geleerd.
klinkt mischien erg ****** (zelf invullen) maar het is gewoon geen goeie kaart kwa prijs kwaliteit, hij is trager dan de 7600 kaarten (ja ook de 512mb versie) maar ongeveer even duur.[/quote] Sommige smaken verschillen....maja...Ik had eerst een 5200 van Nvidia en toen deze. Hij is beter als die van louwrens:P en ik ben er zeer te vreden over Carbon op de hoogste resolutie enzo enzo... Nog geen game gevonden waar die ging stoteren zooooo.....
06 november 2006 11:09
djoey
ook niet als je resolutie en alles op t hoogst zet ?
06 november 2006 21:19
raymus
Nee echt niet ik heb Alles op hoog staan en wat hoger kan hoger en geen problemen
06 november 2006 21:21
djoey
dat is dan super.. maar zal de rest van je systeem ook wel lekker modern zijn.. :p
k draai zelf ook zo goed als alles op high.. en ik heb een 7600GS