Ik heb een klein probleem. Ik had Nokia Phone Browser op mijn pc geinstalleerd. Nu heb ik het weer verwijderd, maar er blijft iets van staan in Deze Computer.
Ik heb zelf al in het register gekeken, maar kon het echter niet weg krijgen.
Is er iemand die weet hoe je dit weg kan krijgen ?
Ik weet niet zeker of dit werkt, maar proberen kan altijd ;)
Want het heeft volgens mij te maken met de DLL. In je regedit meot je ook eens de Shared DLL map eens na gaan kijken. En daar moet je die Nokia dingen verwijderen of op 0 zetten!
De map naam moet je even zelf aanpassen, en de dll bestand ook ;)
31 oktober 2006 14:09
Account verwijderd
Gaat het ook niet gewoon via rechtermuisknop -> verwijderen..??
31 oktober 2006 14:14
ps18
Ik kan het niet gewoon verwijderen. Maar ik snap het bericht van Ali niet helemaal. Ik kan ten 1e geen shared DLL map vinden in het register, en de code hij geeft voor start uitvoeren, kan ik ook niet goed maken.
Ik bedoel ermee, dat ik niet meer weet hoe de map heet, en hoe het .dll bestand heet.
hier een update: ik had het gevonden in het register. Maar nu krijg ik een ander probleem, er staat nu in deze computer een system folder.
Zoek gewoon in het register op de term 'nokia phone browser' en verwijder dat. Wrkte bij mij ook perfect..8-)..(Y)
31 oktober 2006 17:44
ps18
Dat had ik al verwijderd. Maar ik hou toch dit over.
31 oktober 2006 19:10
Account verwijderd
Zoals ik in een van de bovenstaande posts zeg, je kan eens proberen rechtermuisknop -> verwijderen. Dit heeft bij mij geholpen toen ik van een pc het restant van de gedeelde mappen van windows live messenger uit deze computer moest verwijderen. Soortgelijkt probleem dus..
31 oktober 2006 19:13
ps18
Ik had dat al eerder geprobeerd, maar ik krijg geen optie verwijderen. Als het zo makkelijk was ..
31 oktober 2006 19:31
d3nnis89
ff opnieuw de software van die telefoon installeren.
Dan kun je waarschijnlijk weer zien hoe dat bestandjes heet.
En dat zoek je op in je register (start->uitvoeren->regedit->ctrl+F voor zoeken)
31 oktober 2006 19:39
ps18
Dat is wel een optie, ik zou daar over nadenken. Is er geen andere manier ?
31 oktober 2006 19:43
d3nnis89
Windows formatteren :P (beetje onzinnig alleen)
Uhm...Tja, gewoon goed zoeken naar restbestanden van die software.
Of ff op de website van nokia kijken. (Voor een goede uninstaller ofzo die wel alles verwijderd)
31 oktober 2006 19:46
ps18
haha mensen.. ik heb hem gevonden.
Hij stond bij HKEY_LOCAL_MACHINE >> SOFTWARE >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> Explorer >> MyComputer >> NameSpace >>
Daar zag ik PhoneBrowser staan, en heb hem verwijderd.
iedereen hartelijk bedankt voor zijn hulp :p
top!
31 oktober 2006 19:53
d3nnis89
Zie je wel ;) Gewoon goed zoeken!!
....................................................
Graag gedaan