Ik doe met een vriend(den) AoE3 dan LAN met Hamchi, het probleem is dat als ik host hij mij niet ziet en andersom.
Het lukte eerst wel.
ik heb Hamachi versie 0.9.9.9 als ik die beta doe kan ik niet aanmelden krijg ik melding
deze melding:
22 oktober 2006 12:46
ryan
Staat je firewall wel goed?
Wij spelen AoE 2 via internet; gewoon iemand zet zijn poort open en wij spelen daar op; hamachi is *** (niet prettig) om mee te werken.
22 oktober 2006 15:42
Account verwijderd
Idd waarom niet gewoon via internet en dat dan een iemand een poort open zet?
22 oktober 2006 16:08
louwrens
Windows Firewall staat uit, in mn andere firewall heeft het spel volledige rechten, ik hen de goede poorten 2300-2310 opengezet en die vriend ook
22 oktober 2006 17:06
blacksorcerer
Begin eens met op beide PC's alles wat in de weg kan zitten zoals firewalls en routerpoorten uit te zetten (of als je router perse eraan moet, zet dan ff alle poorten open en beveiligingen eraf :p).
Zodat je kan uitsluiten dat het daaraan ligt, voordat we alle mogelijke struikelblokken gaan opnoemen.
Kan je btw niet meer aan de versie komen die het dan wel deed?
En is het allemaal legaal ^o)?
22 oktober 2006 17:14
louwrens
die vriend heeft de firewall ook uit en de poorten in de router opengezet
ik heb het spel een keer gedownload en hij hij heeft m geleend
22 oktober 2006 17:47
blacksorcerer
2x illigaal dus... en illigale software kan zowiezo al rare dingen doen, vooral online ^o)
Dus de versie van Hamachi gebruiken waarop het wel werkte en anders de legale versies ergens voor een leuk prijsje vandaan halen.
22 oktober 2006 18:00
Account verwijderd
Blacksorcerer nu wil ik je wel even tegenspreken. Illigale software werkt misschien nog beter dan legale (omdat de cracks verschillende functies verwijderen uit de software zoals onnodige updates enz) als je het maar goed aanpakt. Als je bij google begint met "crack hamachi" en je installeerd de eerste de beste file die je vindt kan het nog wel eens slecht aflopen. Echte goede warezboards moet je per toeval vinden en zijn niet te vinden via google..
Maar goed nu weer effe ontopic: Staan de poorten ook open bij de windows firewall (indien acitef)?
22 oktober 2006 18:33
louwrens
De poorten 2300-2310 staan open die moeten open die vriend (doperwin) heeft dat ook gedaan. we konden het eerst wel
22 oktober 2006 18:56
Account verwijderd
Raar, maar het kan ook zo zijn dat jullie illigale cd key is geblokkeerd en dat je daarom niet meer via lan of online kan spelen.. Ik denk eerlijk gezegt dat daar de oorzaak zit.. ;)