Naja daar durf ik je niet meer verder te helpen, heb niet zo heel veel verstand van dingen veranderen over je cpu in het bios.
21 oktober 2006 20:02
gerbenkwakkel
Oke
-------------------
Edit:
Tot mijn grote verbazing keek ik net even:D en er stond weer 1,67GHz en 2400+:D
Wie wat de fout hebben kunnen zijn? het ging zo plotseling:D
21 oktober 2006 20:05
Account verwijderd
Raar, zal het echt niet weten waar het aan ligt. Maar wat maakt het ook veel uit, het belangrijkste is dat jou processor weer goed draait (hoop je :P)
22 oktober 2006 09:30
gerbenkwakkel
Ja alleen ik heb nog steeds die andere biosscherm met opstarten.
22 oktober 2006 10:09
roy92
Nouja, moet je maar even kijken in je bios of je evt. meldingen uit kunt zetten. Anders pech gehad. Die paar seconden kunnen dan ook nog wel..
(btw ik zie hier in het reactie-pagina-venster een foutje: 793 reacties (?)
22 oktober 2006 14:04
gerbenkwakkel
Ja want eerst kreeg ik gewoon een rood iets met allemaaal dingen en nu het logo van mijn moederbord:|.
22 oktober 2006 14:57
Account verwijderd
Is het logo van je moederbord dan niet mormaal dat je dat krijgt? Heb je je pc zelf gebouwd of van een merkbouwer?
22 oktober 2006 16:09
gerbenkwakkel
Nu heb ik de koeler olie in gespoten en nu heb ik weer 1.00GHz:S
En hij piept nog:S
Kan ik hem niet zachter zetten? hij draait wel 3200RPM
Nu heb ik hem gereboot en ben ik gewoon even naar de bios gegaan.
Ik heb er niks in geklooit en nu is die weer 1,67GHz wie weet wat het probleem hierachter is?
22 oktober 2006 17:30
Account verwijderd
Raar, ik heb nog nooit van dit probleem gehoord. Ik heb ook een vriend die dezelfde processor als jou heeft en heeft nooit dit probleem gehad. Ik zelf heb ook een Sempron (3200+) en nog nooit problemen gehad.
Zoals al gevraagt heb je je pc zelf gebouwd of van een merkbouwer (packardbell, dell, hp enz.)? Als je van een merbouwer hebt bel dan eens de helpdesk of probeer hun support forum. Meestal weten zij toch nog net wat meer omdat ze maar met een bepaald assortiment hardware te doen hebben.
De fan denk ik dat al op zijn minimale snelheid draait omdat deze geregeld wordt door je bios via de temperatuur van de processor enz.
22 oktober 2006 18:37
gerbenkwakkel
Nou als ik dat slechte programma speedfan open staat alles op 100% en als ik alles op 5% zet dan gebeurd er nog niks