Ik snap jou wel een beetje Ali. Maarrrr....over Hosting. Als je op Google zoekt, kom je al z? snel op resultaten. Veel fora hebben een aparte topic, waar allemaal hostings instaan ect. En als ik op google op ''free hosting'' zoek, krijg ik een waslijst van hier tot Tokyo, waar vast wel wat tussen zal zitten(ik zie er zo snel al een hele hoop goede bij zitten).
Daarom zei ik dat mensen eerst is moeten zoeken. Pas als je het echt niet kan vinden, moet je een topic openen. Kijk, sommige mensen hebben misschien wel eens geen zin om te zoeken, maar een onderwerp als dit, vergt haast geen zoekwerk. Maar houd het nu wel weer ontopic...!! Als je verder reacties ofzo hebt, pm je maar ofzo.
16 oktober 2006 09:35
sjz
Roy92 schreef:
[quote]ik zie er zo snel al een hele hoop goede bij zitten[/quote]
Mensen die bijvoorbeeld hun eerste stappen gaan zetten, weten vaak niet meteen een goede eruit te halen hoor. Ik spreek zelf uit ervaring. En gratis... Is meestal toch voor diegene die zijn eerste passen richting dat zet. Wat uiteindelijk... Voor ?cht gebruik schiet gratis vaak op vele punten tekort (zoals we allemaal wel weten)
Ik ben nu pas een beetje beter bekend met hosting. Nu ongeveer weet ik van: "daar kan ik beter eens naar kijken." , en "zeker zien dat dit erbij zit" , etc...
16 oktober 2006 23:28
killer
Hehe
Funpic.org is al genoemd maar!!
Funpic.deis wel duits maar is betere hosting dan funpic.org ;) heb ik met mijn nederlandse site opgestaan tot er sprake was van phishing (a) en toen werd ik verwijderd :p
17 oktober 2006 07:32
roy92
Ik had .org aangeraden vanwege de reclame. Bij .de krijg je elke keer zo'n groot reclameblok @je site. Bij .org is dit niet het geval (alleen kleine google ad)
Quote van roy92 op 17 Oct 2006 09:28[quote]Ik had .org aangeraden vanwege de reclame. Bij .de krijg je elke keer zo'n groot reclameblok @je site. Bij .org is dit niet het geval (alleen kleine google ad)[/quote]
Tegenwoordig krijg je ook zo'n grote balk rechts... met add's en een popup
Goh..ik meende dat je eerst alleen zo'n klein blokje kreeg?
17 oktober 2006 15:25
Account verwijderd
En daarom heb ik toch uiteindelijk voor iFastnet gekozen, heeft dan wel niet de meeste opslagruimte maar is wel lekker zonder reclame.. 8)
17 oktober 2006 16:07
ryan
Quote van roy92 op 17 Oct 2006 15:25[quote]Goh..ik meende dat je eerst alleen zo'n klein blokje kreeg?[/quote]
Klopt ook; eerst had je niks; toen kreeg je zo'n blokje onder op en nu zo'n ding rechts.
[sorry voor het offtopic]
Ik hoop altijd nog dat ik toesteming van ouders krijg om betaalde host te mogen.
Ik draai ook voor het testen van mijn site's een locale server, die ook via internet te brijken is.