(Ik ben er een tijdje niet meer geweest, maar hier ben ik weer..)
Een vriend van mij heeft een Packerd Bell Plantium, en heeft deze pc geformateerd. Hij weet echter niet meer wat voor geluids- & videokaart hij heeft.
Maar hij weet 0,0 % van computers, dus daarom vraag ik of iemand weet wat voor drivers hij nodig heeft voor zn geluids- & videokaart.
Alvast heel erg bedankt,
09 oktober 2006 17:59
blacksorcerer
maar jij weet het dus ook niet :p
op de pc-kast of het scherm zit ergens een serial/type nummer enzo.
Dit kan je vast en zeker ergens op de Packard bell website invullen (bij downloads/service zoiets) en dan staan daar ook vast en zeker ook allerhande drivers bij
09 oktober 2006 18:16
ps18
Ik weet toch niet wat iemand in zijn pc heeft ? Hij wist niet wat het probleem was, maar het was voor mij duidelijk dat het het probleem was van ongeinstalleerde drivers.
Maar hij heeft geen serial of iets dergelijks op z'n pc staan.
09 oktober 2006 18:27
d3nnis89
Kun je denk ik ook wel zien met het programma ''Everest''
Of je gaat naar Start->uitvoeren->Dxdiag
En anders moet ie maar ff zoeken op de website van Packerd Bell (Naar drivers voor zijn type Computer)
09 oktober 2006 18:31
abdoul
www.packardbell.nl en dan de pc type bij zoeken invoeren en dan supprot en dan downloads ik heb zelf ook een packard bell maar dan een extreme gold
09 oktober 2006 18:45
louwrens
meestal zitten er drivers op een cd'tje bijgeleverd.
09 oktober 2006 19:35
ps18
Als ik zoek op de website packerdbell.nl dan kom ik niet daar waar ik software kan vinden. Het enigste wat ik krijg is zoektermen waarbij Packerd Bell voorkomt.
Heeft iemand een goede link waar ik het gewoon kan downloaden ?
ff inloggen en je kunt drivers downloaden!
Alleen dan moet je wel weten welke je nodig hebt!
Suc6
09 oktober 2006 19:59
blacksorcerer
hij zei dat er geen serial/type plaatje/sticker of dergelijke te vinden was, maar dat lijkt me toch sterk...
Misschien dat er een apart boekje of cd bij zat dan.
(Aannemende dat het geen gepikte pc is of een zeer slecht verzorgde 2e handsje)
of gewoon ff PB mailen, zij kunnen je vast een preciezere uitleg geven (ik heb natuurlijk gee PB hier of erg veel weet van), maar ook zij zullen vragen naar een serial/type of wat dan ookmja ze weten ook beter waar dat zit ;)
09 oktober 2006 21:54
roy92
Kijk is wat een beetje zoekwerk doet:
Dit zijn de drivers voor alle platinums: klikje
Voortaan wat beter zoeken..
10 oktober 2006 15:41
thomazz
Ja kan ook dit programma gebruiken [url]http://drivermagic.com/software/Driver_Wizard_setup.exe[/url]
Dat zoekt al je apparatuur en zoekt er de juiste driver bij.
10 oktober 2006 16:23
ps18
Allemaal hartstikke bedankt, alles is ( als het goed is) gelukt.
( en het was wel een slecht 2e handsje.
maar bedankt !
10 oktober 2006 17:45
dj_appa
Quote van blacksorcerer op 09 Oct 2006 21:54[quote]Aannemende dat het geen gepikte pc is of een zeer slecht verzorgde 2e handsje
[/quote]
Je weet het maar nooit met die Maurice hoor :P
10 oktober 2006 18:01
blacksorcerer
heheh... achjah het is nu goed, dus hopelijk heeftie iig nog lang plezier ervan ;)