Ondertussen wat opgezocht over mijn videokaart en besloten een nieuw topic in daarover te maken. Daar staat het volledige verhaal zodat buitenstaanders dit ook makkelijker kunnen vinden. Deze discussie mag dus dicht.
Het probleem van mijn key is bijna opgelost. Ik zet er tijdelijk (waarschijnlijk) een patch overheen en zodra ik goedkoop aan een OEMversie van Vista of XP kan komen, gooi ik die eroverheen. Mijn dank voor alle informatie! Ik weet nu waar ik zoeken moet!
(overigens: leuk forum, interessante info)
02 oktober 2006 19:03
djoey
gewoon niet updaten uit met de windows updates als je illi versie hebt
admin: geen hoofdletters gebruiken a.u.b.
02 oktober 2006 19:36
sodium
Quote van djoey op 02 Oct 2006 19:36[quote]gewoon niet updaten uit met de windows updates als je illi versie hebt[/quote]
Tja, ik wist niet dat ik er problemen mee zou krijgen. Ik was in de veronderstelling dat alles legaal erop zat.
02 oktober 2006 19:40
leviathan
naar update.microsoft.com hoef je idd niet te gaan met een illegale versie. maar automatische updates zou ik w?l aan laten staan, aangezien microsoft wel beveiligingsupdates verstreks aan illegale windows installaties om te voorkomen dat deze broednesten voor virussen worden.
02 oktober 2006 21:55
djoey
Quote van Leviathan op 02 Oct 2006 21:55[quote]naar update.microsoft.com hoef je idd niet te gaan met een illegale versie. maar automatische updates zou ik w?l aan laten staan, aangezien microsoft wel beveiligingsupdates verstreks aan illegale windows installaties om te voorkomen dat deze broednesten voor virussen worden.[/quote]
Nee dit moet je juist ook niet doen..
dan komt die wga tool ook mee..
gewoon via bepaalde sites de fake ms updates krijgen
die geript zijn enzo
ook 100% goed..
(doe ik ook niet maar k update gewoon nietdusjaa.. )
@ admin: Ik had een edit erbij gedaan met sory caps.. was geen opzet
03 oktober 2006 08:46
naaldwest
maar ik heb een ander probleem ik wilde windows xp pro in stalleren (orginele) maar ik ben mijn serienummer kwijt wie kan mij helpen.
03 oktober 2006 10:37
leviathan
helpen met zoeken? wat dacht je van "hij zit op je kast geplakt"?
of hij zit nog op je boekje, wat eigenlijk niet mag (maar dat heb ik ook gewoon ;) )
03 oktober 2006 14:47
ali
Quote van naaldwest op 03 Oct 2006 10:37[quote]maar ik heb een ander probleem ik wilde windows xp pro in stalleren (orginele) maar ik ben mijn serienummer kwijt wie kan mij helpen.[/quote]
Allereerst zijn hier zoveel topics over geweest, je kan makkelijk zoeken,
ten tweede kan je ook een topic aanmaken....
03 oktober 2006 18:07
keitaro
Staat in je (als je originele hebt temisnte) instalaltie cd in een text document. FF rippen, doorlezen, copyen... done, ben alleen de naam kwijt van dat ding... :s
03 oktober 2006 19:51
djoey
Keitaroooo :p
da was alleen met 98 enzo.. xp heeft dat niet meer :o Of zit ik nu helemaal fout ??