-
hoi weet iemand hoe ik mijn zoekhondje weer terug kan krijgen bij het zoekscherm?
ik heb van alles geprobeerd maar helaas
alvast bedankt groetjes hans
11 mei 2005 23:27
-
ali
effe bij xptune bij die tips en zo kijken
12 mei 2005 08:02
-
leviathan
hij bedoeld vast dat als je in het zoekscherm op het animatiekarakter met rechts klikt, dat je hem dan uit kunt zetten. om hem aan te zetten hoef je denk ik niet zo ver te zoeken, ga gewoon alle werkbalken in het zoekscherm af, hij zal er vast wel tussenstaan
12 mei 2005 14:06
-
als het zo makkelijk te vinden was had ik het hier niet gevraagd haha ik kan het echt niet vinden hoor ik heb trouwens xp home btw op mn laptop is hij er wel ik denk dat ik het in het register weer moet activeren maar waar??????
15 mei 2005 11:45
-
admin
Ga eens in het register naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CabinetState\ en zoek naar Search Asst en verander de waarde naar yes
15 mei 2005 11:55
-
hoi admin ik heb in het register gekeken maar ik kon op die plek geen sleutel van die waarde vinden (ook niet op mn laptop om te vergelijken) mischien dat ie op een andere plek staat?
16 mei 2005 19:18
-
admin
En als je zoeken opent en vervolgens links op Uw voorkeuren aanpassen klikt en dan op Met animatiekarakter?
16 mei 2005 19:28
-
uw voorkeuren aanpassen staat er helaas niet bij
16 mei 2005 19:53
-
djoey
Zo werkte het bij mij..
Zoeken openen
rechtermuisknop op waar normaal die lieve puppy staat.. lol
en daar kun je kiezen uit :kies ee nandere animatie karakter, animatiekarakters uitschakelen of ....... EEN KUNSTJE DOEN !! lol
gewoon andere kiezen en dan weer hondje aanklikken..
17 mei 2005 20:01
-
djoey
Edit: Nou lukt dat niet meer bij mij... Vaag..
maar kan het wel via voorkeuren aanpassen doen..
17 mei 2005 20:03