Ik vind dat wel een complimentje op zijn plaats is voor de mensen die dit tot stand hebben gebracht.
**Applaus**
05 september 2006 21:16
ikkus
Wou net zelf een topic aanmaken met comlimenten:p
Heel erg goed gedaan!
05 september 2006 21:17
louwrens
ja de site is weer wat overzichtelijker (Y)
kmis wel de actieve topics button
05 september 2006 21:19
ali
Oke....
Dit word een beetje overdreven :p na elke restyling ff topic openen met complimenten. Mss een PM?
Maar dat geeft niet :P boeie !!!
Feli... zal ik dan maar ook zeggen!
Ik vind dat deze website een goede en duidelijke navigatie heeft en hiermee wel 1 van de beste website's is. Ik weet dan ook niet waarom sommige mensen het niet leuk vinden. Tsja.. smaken verschillen.
Voor de rest wou ik ff vertellen dat ik hoop dat alles weer snel goed komt mbt Tutorials toevoegen en dergelijke, want ik heb weer eens zin om wat tutorials te gaan posten.
Ontzettend jammer van de vorige inhoud die waarschijnlijk verloren is gegaan bij de restyling. maar dat geeft niet, een nieuw design, een leeg website. zeg maar :p
Nouwjah... ik hoop nog dat we hier veel plezier gaan beleven en vooral veel gaan leren hoe we Google moeten gebruiken etc.
05 september 2006 21:21
etienne
bedankt voor de complimenten, het officiele "openings" topic volgt...;)
05 september 2006 21:28
softlocker
Wil ook ff mn complimenten geven aan de makers van deze geweldige site, heb dankzij jullie al heel wat leuke dingen geleerd. Bedankt daarvoor, en veel succes voor de toekomst. Na al dit geslijm nog ff melden dat in Firefox de site helemaal nog niet in orde is. gelieve hier iets aan te doen, want veel mensen zijn overgeschakelt naar FF. Greetz!
06 september 2006 00:31
michelvandijk
Toppie(y)
06 september 2006 07:19
mattuz
Lol ik wou net een aan maken met complimenten^^
Nou jah ik ving erg verbetert vooral am dant ik firefox gebreuk:P:D
06 september 2006 11:35
dj_appa
Dit is echt een hele vette site geworden jongens complimenten;)