-
maikel1234
Ik heb windows xp professional corporate SP1 + SP2. Ik wil windows media player 11 instaleren maar hij zegt dan dat mijn versie van windows niet genuine is. Bij de tweaks hier op de site staat dat je dat kan verwijderen. Maar die bestanden die ik moet afsluiten bij proccessen staan er niet bij, hoe kan dat. Zijn er nog andere manieren om de melding van windows genuine advantage te verwijderen?
01 september 2006 10:37
-
keitaro
Er is een nieuw Genui uit. Ik heb die zelf ook nog niet kunnen omzeilen, maar probeer wel wat te vinden, anders binnekort ik maar is een legale windows installeren.
01 september 2006 12:28
-
d3nnis89
De nieuwste Windows Genuine Advantage is bij mij nog steeds versie 1.5.540.0
(Die is uitgebracht rond eind juni)
Ik heb zelf zo een WGAFixer; die hoeft je alleen maar te openen (Daarna rebooten) en alle meldingen zijn weg...(Meer zal ik er niet over zeggen; Je stuurt me dan maar een PM) Anders krijg ik straks de admin op me!! :p
En dan even over die Windows Media Player 11, Ik had namelijk hetzelfde probleem als jou
Het werkt als volgt:
- Download Windows Media Player 11
- Sla Deze op in een mapje met dezelfde naam als het Exe bestand
- Daarna rechtermuis op dat Exe Bestand --> Bestanden uitpakken
- wmp11.exe, umdf.exe, wmdbexport.exe and wmfdist11.exe (Deze 4 bestandjes moet je even opzoeken in dat mapje)
- Voer deze bestandjes 1 voor 1 uit (Dus eerst Wmp11.exe daarna umdf.exe etc. etc.)
Je hoeft je PC niet opnieuw op te starten!!
- Daarna Rechtermuis op het bestandje wmp11.exe --> Bestanden uitpakken (Net als de eerste keer)
- En dan op je Update.exe (Die is te vinden in het uitgepakte wmp11.exe bestand)
Suc 6 ermee,
Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor ik het wel...;)
01 september 2006 13:39
-
blacksorcerer
D3nnis89 zei: [quote]Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor ik het wel... [/quote]
Precies, dan hoort hij dat wel via PM, en dus niet hier op een reply want dit gaat dicht.
Het duurt meestal niet lang voordat iemand hyperlinks naar bepaalde sites gaat posten o.i.d., en voor het moreel zeg ik er nog maar ff bij dat je gewoon een legale versie moet aanschaffen of contact opnemen met M$ als iemand anders jouw windows key gebruikt ;)
01 september 2006 14:02