De moederborden van asrock, is dat goede kwaliteit? ik had namelijk moederbord van msi maar die was naar paar maanden al stuk:S
28 augustus 2006 11:30
dj_appa
Ik heb er 1 gehad die het wel heel lang heeft uitgehouden.
Ik heb nu een andere pc waar ik een asus A8N-SLI in heb en ik gebruik de SLI toch niet dus ik kon beter de A8N-E nemen.
Maar fv weer on, asrock is wel iets minder bekent maar is volgens mij ook wel goed hoor
28 augustus 2006 11:41
louwrens
hey ik heb ook Asrock die mobo's zijn echt goed worden niet te warm en ze zijn best sterk ik heb mn pc al 2jr en er is nog niks met mn mobo en Asrock mobo zijn niet duur en ook nog goed voor het milieu [url]asrock.com[/url]
Asrock bestaat vanaf 2002
28 augustus 2006 12:39
blacksorcerer
Asrock staat vnl bekent als budget mobo's, maar over het algemeen zijn de borden gewoon oke, je zou beter de specs en reviews van een bepaalde mobo op zich kunnen bekijken, heb je denk ik meer aan dan alleen naar fabrikant ervan te kijken ;)
28 augustus 2006 13:41
keitaro
Quote van maikel1234 op 28 Aug 2006 11:30[quote]De moederborden van asrock, is dat goede kwaliteit? ik had namelijk moederbord van msi maar die was naar paar maanden al stuk:S [/quote]
Aan het merk zal het niet liggen. Ik heb MSI, en al vele maanden. Mijn oom heeft ook een MSI, al 3 jaar.
Mss een misfout van de fabriekant.
Asrock, ik moet zeggen, je betaald weinig, en daarvoor krijg je je kwaliteit. De een is beter als de ander, maar Asrock mag er wezen. Dus een redelijke aanrader.
28 augustus 2006 14:13
roy92
Idd. Zelf gebruik ik ook Asrock, en bevalt me prima!
Prijs valt ook idd erg mee voor een Asrock. Maar het zijn ook niet superdeluxe moederborden.
28 augustus 2006 15:43
keitaro
je krijgt waarvoor je betaald. Wil je echt super de duper. Ja, dan geen Asrock. Standaard dingen met een gamepje er bij. Asrock!
28 augustus 2006 18:52
easyboarder
precies, ligt er maar net aan wat je wil. mijn vorige mobo was een Asrock en sinds ik die had liep mn pc nooit meer vastgoede bordjes.
31 augustus 2006 12:40
louwrens
klopt de zijn niet duur maar je kan er ook goed mee gamen
31 augustus 2006 12:43
djoey
AsRock is toch de onder genootschap (of iets dergelijks) van ASUS ?
k heb zelf een ASUS A8N-VM